بدون ورزشکار المپیکی صدرنشین لیگ هستیم

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز رضایت از وضعیت تیم خود در لیگ تاکید کرد: بدون اینکه از المپین های خود استفاده کنیم صدرنشین لیگ هستیم.

احمد صافی سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاداسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در مورد وضعیت تیم خود گفت: دور رفت از مسابقات لیگ کاراته به پایان رسیده و در پایان هفته دوم از دور برگشت صدرنشین گروه خود هستیم. سه هفته دیگر از مسابقات لیگ باقی مانده و بعد وارد مرحله حساس نیمه نهایی خواهیم شد که مسابقاتش در بهمن ماه برگزار خواهد شد. برای این مسابقات آماده هستیم و خود را برای حضور در فینال آماده می کنیم.

وی افزود: ملی پوشان خود را کمتر مورد استفاده قرار دادیم مخصوصا المپین ها را برای مسابقات تیم ملی نگه داشتیم. خوشبختانه جوان ترهایی چون طاها عبداللهی، عبداله ولدی، علی اکبردستجانی و مهردادپورشیب برای تیم ما درخشش خوبی داشته اند و از بازی آنها راضی هستیم. یکی از سیاست های ما بازیکن سازی است و اکثر ملی پوش های نام آور ما شاگرد و دانشجوی خودمان هستند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد تاکید کرد: لیگ کلید رستگاری تیم ملی است. پتانسیل لیگ برای تیم ملی بالاست اگرچه به خاطر مسائل مالی لیگ به آن ظرفیت بالای خود نرسیده است. از یک طرف لیگ کاراته می تواند با حضور اسپانسرهای قوی تر وضعیت بهرتی داشته باشد و با تیم های بهتری برگزار شود و از سوی دیگر همین لیگ هم بسیار عضای دست تیم ملی است. نه فقط کاراته که در تمام رشته های رزمی، لیگ های خوبی داریم که پشتیبان تیم های ملی هستند. لیگ امسال هم لیگ خوبی است و بازیکنان ملی پوش در آن به خوبی تقسیم شده اند. از طرف دیگر میل و اقبال به جوانگرایی هم در لیگ افزایش یافته است. من در لیگ امسال توازن خوبی دیده ام اگرچه این توازن می تواند با نوسعه لیگ از نظر کیقی و ساختاری، بیشتر هم نمود داشته باشد.

صافی با اشاره به شانس ملی پوشان المپین دانشگاه آزادی برای کسب المپیک گفت: افتخار ماست که سجاد گنج زاده، بهمن عسگری و ذبیح اله پورشیب از آغاز کارشان در این رشته در تیم های دانشگاه آزاد حضور داشته اند و حالا هم دو نفر از این سه نفر می توانند در المپیک شرکت کنند. برای این سه نفر آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بهترین نتایج را در مسابقات انتخابی پیش رو بگیرند.

پایان پیام/

کد خبر: 1056960

وب گردی

وب گردی