بسته آموزشی بصیرت و استقامت ارائه شد

مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به مناسبت نهم دی‌ماه که نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است، بسته آموزشی «بصیرت و استقامت» را ارائه کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد. این روز که در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» نامگذاری شده است، تبدیل به یوم‌اللهی ماندگار شده که ضرورت دارد میراث گران‌بهای حضور آگاهانه و استقامت تاریخی مردم در آن حماسه بزرگ به نسل‌های آینده منتقل شود.

در این مسیر مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان بسته‌ آموزشی بصیرت و استقامت ویژه حماسه ۹ دی را ارائه کرده تا قشر جوان و دانشگاهی امروز با شناخت بیشتر به آن حوادث ناگوار که هزینه‌های زیادی را به مردم و کشور عزیزمان تحمیل کرد، بنگرد و عبرت‌های گذشته را چراغ راه آینده قرار دهد.

در این بسته‌ آموزشی عناوینی همچون «ایران مثبت ۴۰»، «دموکراسی و مردم‌سالاری دینی»، «انقلابی تمدن‌ساز (آشنایی با انقلاب اسلامی ایران)»، «نفوذ در پشت جبهه انقلاب» و «میثاق ملت-آشنایی با قانون اساسی ایران» ارائه شده و دانشجویان، دانشگاهیان و دیگر علاقه‌مندان می‌تواند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به نشانی ec.nahad.ir از تولیدات این مرکز به‌صورت رایگان استفاده کنند.

گفتنی است مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان مرکزی فعال در زمینه آموزش‌های مجازی، حوزه‌های مهارتی، فرهنگی سیاسی، علوم و معارف قرآنی و هنر و رسانه است که تاکنون بیش از ۲۴۰ عنوان درسی برای جبهه‌ فرهنگی انقلاب با هدف تقویت علمی، امید به پیشرفت، ارتقای معرفت دینی، بصیرت سیاسی و ایجاد احساس هویت و افتخار به انقلاب اسلامی تولید کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056961

وب گردی

وب گردی