جوان‌گرایی در مجلس اصلی‌ترین عامل برای جلوگیری از فتنه‌های آینده

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شکل‌گیری مجلس شورای اسلامی مبتنی بر آرمان‌های انقلاب و جوان‌گرایی، اصلی‌ترین عامل برای جلوگیری از فتنه‌های آینده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمود هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: یوم الله ۹دی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: فتنه ریشه در گذشته دارد و اهدافی نیز در آینده برای آن ترسیم شده است؛ فتنه سال ۸۸ چندین روز طول کشید اما بصیرت موجب شد تا فتنه های سال های ۹۶ و ۹۸، ۸ روز هم نکشد و خیلی زود تمام شود.

هاشمی ادامه داد: ما باید کاری کنیم که بصیرت انقلابی در تمامی ارکان جامعه شکل بگیرد؛ مقام معظم رهبری تاکید کردند که فتنه خطرناکی توسط مردم نابود شد و این موضوع هم مبتنی بر بصیرت‌افزایی بود.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر به نگین آموزش عالی تبدیل شده و لذا باید با هم‌افزایی میان مسئولان این دانشگاه، امید دشمن برای نفوذ در این دانشگاه را از بین ببریم. خط قرمز دانشگاه آزاد در دوره مدیریت جدید، مسئله فتنه است.

وی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شکل گیری مجلس شورای اسلامی مبتنی بر آرمان‌های انقلاب و جوان‌گرایی، اصلی‌ترین عامل برای جلوگیری از فتنه‌های آینده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056972

وب گردی

وب گردی