تقدیر از پرستاران دانشگاه آزادی در دزفول

هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و با منظورتقدیر از اعضا هیت علمی پرستاری و مربیان بالینی، در جلسه دانشکده پرستاری و‌مامایی حاضر شدند و از اعضای برگزیده تقدیر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد، در این جلسه که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، لیلا نیسی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی گفت: یادگیری بدون تکرار محکوم به فراموشی است و بزرگترین درس جهان که حماسه عاشورا بود اگر بدون یادآوری حضرت زینب(س) نبود به دست فراموشی سپرده می شد.
نیسی با اشاره به اینکه پرستاران باید فداکاری، صبر و ایثار و عدالت خواهی حضرت زینب(س) را در امورات محوله آموزشی/پژوهشی و بالینی خود مد نظر داشته باشند اظهار داشت: این جلسه با هدف یادآوری فعالیت های انجام شده که مهمترین آنها سیل اخیر در استان خوزستان است. همچنین پایش های مختلف در مناطق شهری و روستایی نیز به خوی صورت گرفت که این فعالیت ها حاصل تلاش و همدلی تمام اعضا برگزار شده است. امیدوارم تا اعضای هیئت علمی پرستاری و مامایی و مربیان بالینی با انگیزه و امید فزونتر به راه پر از ایثار خود ادامه دهند.
نیسی ضمن نمایش گزارش مصور از فعالیت های انجام شده دانشکده در یکسال گذشته از تک تک اعضا دانشکده قدردانی نمود.

در این جلسه مسعود بیتانه معاون علمی، محسن چکین معاون دانشجویی فرهنگی، هوشنگ مکتبی معاون توسعه مدیریت ومنابع و همچنین محمدعلی فتحی مدیر حراست و عبدالرحیم محمدپور مدیر گزینش واحد به تبریک روز پرستار و ظرفیت های مهم دانشکده پرستاری مامایی پرداختند و در پایان لوح تقدیری به پرستاران تقدیم گردید.

پایان پیام/

کد خبر: 1056974

وب گردی

وب گردی