حماسه ۹ دی در تاریخ بیداری امت مسلمان ایران ثبت شد

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در بیانیه‌ای اعلام کرد: حماسه ۹ دی رنگی جاودان از غیرت انقلابی گرفت و در تاریخ بیداری امت مسلمان ایران ثبت شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به مناسبت یوم الله نهم دی بیانیه صادر کرد.

در ابتدای متن بیانیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آمده است: 10 سال می‌گذرد از روزی که امت هوشیار و شهید پرور ایران اسلامی در درکی که از لحظه‌ها داشتند برخاستند و حماسه‌ای از جنس بصیرت و معرفت و آگاهی ساختند. آن هشت ماه دفاع مقدسی که در سال ۸۸ به جام زهر بدل نشد و با حماسه ۹ دی رنگی جاودان از حمیّت و غیرت انقلابی گرفت و در تاریخ بیداری امت مسلمان ایران ثبت شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد از کارگر و کارمند و کاسب و بازاری و معلم و دانش آموز که همه در کنار هم در میدان انقلاب در تهران و در همه میعادگاه‌های کشور کاری کردند کارستان و با نام اباعبدالله از محرم او دفاع کردند و انقلاب حسینی را دوباره یاری کردند.در این میان حضور دانش آموزان نقش ویژه‌ای داشت و توانست بلوغی در بصیرت سیاسی برایشان به ارمغان بیاورد. امروز و در آستانه ۹ دی ۱۳۹۸ و در شرایطی که دشمن در خواب بی تعبیر فتح آرمان‌های انقلاب است تا بتواند به اهداف خود برسد دست به فعالیت‌های گسترده اقتصادی و رسانه‌ای و امنیتی زده است و ملت مبارز ایران را تحت شدیدترین فشار‌های اقتصادی و رسانه‌ای و امنیتی قرار داده است.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: حوادث آبان ماه جاری به همراه برخی ناملایمات سیاسی در سطح جناح‌های سیاسی، دانش اموزان بصیر عضو انجمن‌های اسلامی را بر آن داشته تا ۹ دی ۱۳۹۸ را روزی مهم و جریان ساز در سال‌های اخیر بداند و همگان را به بصیرت و معرفت در برابر حوادث بوجود آمده دعوت کند. امروز حضور در جبهه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای فرصتی است نادشمن را حتی از خواب بی تعبیر خود بیدار سازیم و در جنگ‌های متعددی که بر ما تحمیل کرده است پیروز بیرون آییم همانگونه که مولای و رهبر ما فرموده است که پیروزی در حوزه امنیت و سایر حوزه‌ها به پیروزی جنگ اقتصاد نیز منجر خواهد شد. امید است در گام دوم انقلاب اسلامی و با تبلور شور و شعور انقلابی در ۹ دی ماه ۱۳۹۸ خط بطلانی بر خیال خام دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بکشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056986

وب گردی

وب گردی