حماسه 9 دی، الگوی برجسته ملت ایران در پایبندی به نظام جمهوری اسلامی است

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حماسه نهم دی یکی دیگر از الگوهای برجسته و بی بدیل ملت شریف ایران در پایبندی به نظام جمهوری اسلامی و ناکام کردن دشمنان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد و معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی پیامی صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: 9 دی روز بصیرت و پیمان با ولایت، یادآور آگاهی و اراده مردمی فهیم برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی است. حماسه نهم دی یکی دیگر از الگوهای برجسته و بی بدیل ملت شریف ایران در پایبندی به نظام جمهوری اسلامی و ناکام کردن دشمنان است که نهال این حرکت خودجوش و مردمی امروز با گذشت یک دهه به درخت تنومندی سرشار از اراده و تعهد تبدیل شده است و شاهدیم که با وجود همه دشمنی ها، توطئه ها و فشارها، مردم در مقاطع حساس و سرنوشت ساز حضوری فعال و مؤثر دارند که این حرکت نشان از بالندگی و بلوغ فکری یک جامعه دارد.

در بخش دیگری از این پیام تاکید شده است: راهپیمایی نهم دی ماه پیام واضحی به همه دشمنان و بدخواهان ملت داشت که وحدت و انسجام مردم در هر شرایطی قابل تعرض نیست و صیانت از منافع ملی و امنیت کشور در رأس امور قرار دارد. ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه و تبریک آن به جامعه دانشگاهی به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران به مردم و نظام جمهوری اسلامی، سلامتی و موفقیت مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056988

وب گردی

وب گردی