رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا منصوب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، صادق مطهر را به سمت رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صادق مطهر را به سمت رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به مطهر آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند سبحان، مأموریت و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های ارائه‌شده به مجلس محترم شورای اسلامی به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان، خیرین و صاحب‌نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.
صادق مطهر متولد سال ۱۳۵۹ در شهرضا است. تحصیلات کارشناسی خود را در رشته مهندسی مکانیک گرایش حرارت و سیالات از دانشگاه شیراز، کارشناسی ارشد و دکترای مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی را از دانشگاه صنعتی اصفهان دریافت کرده است.
وی از سال ۱۳۹۳ به عنوان عضو هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک مرکز آموزش عالی شهرضا مشغول به فعالیت است.
از سوابق اجرایی دکتر مطهر می‌توان به مدیر گروه فنی و مهندسی تا سال ۱۳۹۶ و معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرکز آموزش عالی شهرضا از سال ۱۳۹۶ تاکنون اشاره کرد.
وزیر علوم، همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر امیرحسین علی‌بیگی، رئیس سابق مرکز آموزش عالی شهرضا در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056999

وب گردی

وب گردی