مسافران نمی توانند از سرویس‌های بهداشتی مترو استفاده کنند

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: فقط مسافران خردسال، بیمار و سالمندان می‌توانند از سرویس‌های بهداشتی داخل ایستگاه‌های مترو با هماهنگی مسئول ایستگاه استفاده کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران، در پاسخ به این سوال که چرا سرویس‌های بهداشتی موجود در ایستگاه‌های مترو برای عموم نیست گفت: تمام ایستگاه‌های مترو دارای سرویس بهداشتی برای نیروهای شرکت مترو است و در صورتی که مسافری بیمار، سالمند یا خردسال باشد اگر به مسئول ایستگاه مراجعه کند سرویس بهداشتی در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وی افزود: ایستگاه‌های مترو که فضای بیرونی داشته مانند ایستگاه‌های صادقیه، شوش و چیتگر ساخت سرویس بهداشتی برای آن انجام گرفته است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

محمدیان درمورد اینکه چرا برای برخی از ایستگاه‌ها که فضای بیرونی دارند هنوز سرویس بهداشتی ساخته نشده است، گفت: شاید این فضاهای بیرونی در اختیار شهرداری‌های مناطق بوده که ما نمی‌توانیم در مورد آن ورود کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسئول ایستگاه همیشه در دسترس است گفت: بله؛ مسافران با مراجعه به اتاق مسئول ایستگاه می‌توانند درخواست استفاده از سرویس بهداشتی را داشته باشند.

محمدیان در پاسخ به اینکه چرا سرویس بهداشتی در ایستگاه‌های مترو برای عموم مردم قابل دسترس و امکان‌پذیر نیست، گفت: به دلیل اینکه مترو در زیر زمین واقع است و بوی بد آن ممکن است سبب بروز مشکلات شود و به علت مسائل بهداشتی استفاده از سرویس‌های بهداشتی برای همه امکان‌پذیر نیست.

وی در پایان گفت: هر ایستگاه مترو در حال حاضر یک تا دو سرویس بهداشتی دارد که در صورت نیاز مسافران مسئول ایستگاه می‌تواند آن را در اختیار مسافران قرار دهد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1057002

وب گردی

وب گردی