جنگ‌های تبلیغاتی دشمن تاثیری بر مردم ندارد

دبیر واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر گفت: پیوند بین مردم و رهبری آنقدر قوی و ناگسستنی است که جنگ‌های تبلیغاتی و عملیات‌های روانی تاثیری بر آن‌ها ندارد.

علی زارع دبیر واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه حماسه 9 دی سال 88 اوج بصیرت انقلابی مردم بود، گفت: فتنه‌ای که در سال ۸۸ از آن عبور کردیم کوتاه مدت و بدون برنامه‌ریزی نبود؛ همان گونه که در ۱۰ سال قبل از آن یعنی سال ۷۸ نیز شاهد فتنه‌ای دیگر بودیم.

وی ادامه داد: دشمنان ملت ایران که چشم دیدن موفقیت‌ها و سربلندی‌های این مردم را نداشته و ندارند؛ همچنبن نمی‌خواهند موقعیت خود را در خطر ببیند و همیشه در پی نابودی این نظام و انقلاب هستند. همانگونه که رهبر انقلاب می‌فرمایند: در اتفاقات سال ۸۸ که دشمن تصور می‌کرد طراحی 10 ساله او بر ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است.

دبیر واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر گفت: در سال 88 ملت ایران با قدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بین المللی مشت محکمی زد. در چنین شرایطی مزدوران و فتنه‌گران و آشوب‌گران داخلی که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی‌آیند.

حماسه 9دی یادآور همبستگی مردم است

زارع با تاکید بر حفظ همبستگی و اتحاد مردم بیان کرد: نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ روزی بود که همبستگی و اقتدار مردم ایران دوباره به جهانیان یادآوری شد، مردم با حضور میلیونی خود مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران، منافقان و کسانی کوبیدند که به بهانه تقلب در دهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری قصد به چالش کشیدن نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتند.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: حماسه ۹ دی یادآور هوشمندی مردم ایران در برابر عوامل فتنه‌گر و جدایی ناپذیر بودن ملت ایران و رهبر معظم انقلاب است. مردم سالاری و اتحاد و هم دلی ملت با رهبری رمز موفقیت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی و گذر از فتنه‌های مختلف است.

جنگ نرم و آشوب راهکار دشمنان برای نابودی انقلاب است

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در رأس آنها آمریکا، نماد ظلم و استکبار جهانی است با همکاری عوامل فریب خورده داخلی قصد داشتند که به بهانه واهی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری نظام را زیر سوال ببرند، گفت: به دلیل بیداری ملت و پیوند آنان با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری راه به جایی نبردند و فهمیدند که راه انداختن جنگ نرم و آشوب خیابانی برای از بین بردن این پیوند خیالی باطل است.

به گفته زارع؛ یوم الله ۹ دی نشان داد که مردم ایران همیشه در صحنه حاضر بوده و مطیع امر ولی فقیه هستند، پیوند بین آنان و رهبری آنقدر قوی و ناگسستنی است که جنگ‌های تبلیغاتی و عملیات‌های روانی بر تاثیری آن‌ها ندارد و هر کجا که لازم باشد با بصیرت به میدان آمده و آماده یاری رساندن به انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب است.

دبیر واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در دهمین سالگرد این حماسه عظیم اعلام می‌کنیم که اعتماد مردم به انقلاب و این مسیر انشا‌الله به ظهور مولایمان حضرت صاحب الامر منتهی است و زمان نه تنها کم رنگ نشده؛ بلکه بیشتر از سال‌های گذشته نزد مردم و اذهان عمومی پر رنگ‌تر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057015

وب گردی

وب گردی