دانشگاه آزاد و وزارت دفاع، فن‌بازار و استارتاپ مشترک برگزار می‌کنند

تفاهم‌نامه همکاری جامع بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دکترمحمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، این تفاهم‌نامه به منظور ایفای نقش موثر در تحقق الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت، پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و در راستای سند توسعه و اقتدار علمی و عملی کشور با بهینه سازی و ارتقای توان آموزشی و پژوهشی با اتکا به تعامل، اشتراک و بهره مندی از ظرفیت‌های متقابل به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه برای استفاده بهینه از ظرفیت ها و امکانات علمی و توسعه همکاری در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فناوری، دانشجویی و ارائه خدمات به کارکنان و خانواده‌های نیروهای مسلح به منظور برطرف کردن نیازها و پیشبرد برنامه ها و فعالیت‌های مکمل و مشترک به امضاء رسید تبادل اطلاعات علمی، تحقیقاتی و مشاوره‌ای مورد نیاز متقابل ، تعریف و هدایت پروژه‌های مشترک و مکمل دانش بنیان و فناوری های نوین با رویکرد مرزشکنی دانش‌های نوظهور، تبادل اساتید آموزشی، پژوهشی و مهارتی مجرب و انتشار کتب و مقالات علمی حاصل از دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی مشترک از جمله مفاد مشترک این تفاهم نامه است.

تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی مشترک، برگزاری فن بازار و استارتاپ های مشترک، نمایشگاه و معرفی محصولات، خدمات و تولیدات دانش بنیان و برگزاری گردهمایی و همایش علمی در سطح ملی و منطقه‌ای از جمله تعهدات مشترک وزارت دفاع و دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

تفاهم‌نامه فی‌مابین دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت دفاع در جریان حضور و بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از معاونان این دانشگاه از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت دفاعی و تشکیل جلسه راهبردی به امضاء رسید.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه‌های آزمایشگاهی، احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات، عنایت‌الله ملکی تبار رئیس مرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست دکتر طهرانچی را همراهی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057020

وب گردی

وب گردی