دانشگاه آزاد اسلامی  پیشگام توسعه علوم انسانی  در کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تنها دانشگاهی است که با تشکیل هیئت های اندیشه ورز نقش بسزایی در توسعه علوم انسانی دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، مراسم افتتاحیه طرح شهید شهریاری با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه مسجد سلیمان برگزار شد.

حجت الاسلام فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد خوزستان با حضور در واحد مسجد سلیمان با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی امروز در نسل چهارم است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای تاسیس خود خدمات ارزنده‌ای را داشته و سهم بسزایی در کسب جایگاه علمی کشور دارد و کشورهای توسعه یافته با شناخت اهمیت تولید علم و دانش و تبدیل آن به محصول به همراه خلاقیت و نوآوری مقدمات پیشرفت خود را فراهم کرده‌اند که در این مسیر باید حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی تنها دانشگاهی است که با تشکیل هیئت های اندیشه ورز نقش بسزایی در توسعه علوم انسانی دارد و قصد دارد که عقب افتادگی موجود در علوم انسانی که در کشور رخ داده است را جبران کند و از تمامی استادان می خواهم که این امر را جدی گرفته و جهت کمک به مشکلات کشور در قالب این هیئت ها تمامی تلاش خود را به کار بگیرند.

در ادامه امام جمعه مسجد سلیمان به سخن پیامبر و روایات در خصوص توانمندی ایرانیان در بحث کشف و تولید علم و دانش اشاره کرد و افزود: انقلاب ما در راستای انقلاب امام زمان (عج) حرکت می کند و مردم عزیزمان به خوبی مسیر درست را به تشخیص می دهند و در این میان مسئولیت حوزه و دانشگاه بیشتر است و جامعه زمانی سالم می شود که علما و مدرسان آن سالم باشند.

حجت اسلام و المسلمین امینی اظهار کرد: امروزه حضور جوانان دانشگاهی در بدنه اقشار جامعه مشهود است و نمونه آن حضور آنان در برنامه های مختلف آموزشی و تفسیری است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب را الگوی خود قرار دهیم تصریح کرد: ایشان همیشه از مردم می خواهند که درجامعه حضور داشته باشند تا کارها به خوبی انجام شود.

گفتنی است، دوره آموزشی ـ تشکیلاتی طرح شهید شهریاری از 9 تا 12 دی ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در واحد مسجدسلیمان برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057035

وب گردی

وب گردی