برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، مطالبه جدی دانشجویان است

مدیر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه خوارزمی گفت: یکی از مطالبات جدی دانشجویان برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی است و از درخواست‌های ارسالی از سوی استادان و دانشجویان برای برگزاری کرسی استقبال می‌کنیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه خوارزمی، علی‌اصغر رجبی درباره برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه خوارزمی بیان کرد: از ابتدای سال 98 تا کنون 11 کرسی آزاد اندیشی برگزار شده که از این تعداد، پنج نشست ویژه اعضای هیئت علمی و 6 نشست ویژه دانشجویان بوده است.

وی با اشاره به معنای آزاداندیشی از دیدگاه رهبری افزود: آزاداندیشی از دیدگاه مقام معظم رهبری یعنی آزادانه فکر کردن، آزادانه تصمیم گرفتن، ترجمه‌ای، تقلیدی و بر اثر تلقین دنبال بلندگوهای تبلیغاتی غرب حرکت نکردن است؛ بنابراین شامل علم، معرفت، مشی سیاسی، شعارها، واژه‌ها و خواسته‌های متعارف سیاسی و اجتماعی هم می‌شود.

مدیر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی دانشگاه خوارزمی بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از مطالبات جدی دانشجویان در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی است، این مدیریت از درخواست‌های ارسالی از سوی استادان و دانشجویان برای برگزاری کرسی استقبال می‌کند.

رجبی در رابطه با روند درخواست برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی بیان کرد: عضو هیئت علمی، دبیران هریک از تشکل‌های دانشجویی یا سه تن از دانشجویان می‌توانند درخواست‌های خود را به این مدیریت ارسال کرده و پس از طی مراحل قانونی نسبت به برگزاری کرسی با حمایت گروه برنامه‌ریزی و سیاستگذاری فرهنگی اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057063

وب گردی

وب گردی