ادامه بارش برف و باران در جاده ها/ترافیک سنگین درورودی تهران

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بارش برف و باران در برخی از جاده های کشور ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه بارش برف در محورهای بیرجند-قاین و زیرکوه-قاین در استان خراسان جنوبی و محورهای قوچان-مشهد و قوچان-درگز در استان خراسان رضوی ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش باران درجاده ها گفت: اکثر محورهای استان خراسان رضوی بارانی است.

سرهنگ رحمانی از پدیده مه گرفتگی در جاده ها خبر داد و گفت: در اکثر محورهای استان های البرز و زنجان، ارتفاعات محور سوادکوه در استان مازندران، محور سقز-دیواندره در استان کردستان، محورهای تبریز-زنجان و ملکان-میاندوآب در استان آذربایجان شرقی و محور رشت-انزلی در استان گیلان مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی به رانندگانی که قصد تردد در جاده های برفی و بارانی را دارند توصیه کرد با رعایت موارد ایمنی از زنجیر چرخ استفاده کنند.

ترافیک

سرهنگ رحمانی به ترافیک جاده ها اشاره کرد و گفت: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره سنگین است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشوراز جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

سرهنگ رحمانی از شهروندان تهرانی خواست برای دریافت اخبار و اطلاعات پلیس راهور تهران بزرگ در موارد محدوده های طرح ترافیک و طرح آلودگی هوا با شماره 7-66429000 راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057113

وب گردی

وب گردی