استادان در آگاهی بخشی به قشر دانشجو، نقش تأثیرگذاری دارند

مدیر کل اداره تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نقش استادان در آگاهی بخشی به قشر دانشجو در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بسیار مهم است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد قربانی گلشن‌آبادی مدیر کل اداره تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در طرح شهید شهریاری استان خوزستان با اشاره به فعالیت حدود 6850 اندیشکده در سراسر جهان، گفت: ایران اسلامی با داشتن قریب به 60 اندیشکده رتبه 18 را در دنیا دارد و نقش اندیشکده‌ها در بررسی چالش‌های موجود در جوامع بسیار با اهمیت و تعیین کننده است.

وی در بین استادان حاضر در این طرح افزود: گروه مطالعاتی آمریکا در سال 97 مقاله‌ای منتشر کرد که به فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه غرب آسیا اشاره کرده و ادعا می‌کند اگر جوامع غربی بخواهند ایران تحت کنترل در آورند باید از پتانسیل‌های داخلی و بیرونی آن استفاده کنند.
مدیرکل اداره تشکل‌های اسلامی_سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: جریان‌های معارض در نقاط مختلف کشور وجود دارند که به دنبال تجزیه طلبی کشور هستند و برای این‌کار هزینه و وقت بسیاری صرف می‌کنند و نقش استادان در آگاهی بخشی به قشر دانشجو در این زمینه و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان بسیار مهم است.

در ادامه این نشست علی یار حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجد سلیمان در سخنانی فرارسیدن میلاد حضرت زینب را تبریگ گفت و اظهارکرد: وجود ناهنجاری‌ها و مشکلات موجود در جهان ناشی از نبود ایمان در جوامع غربی است و در این میان دین مبین اسلام از ابتدای زندگی انسان و تا پایان آن برنامه دارد.

وی افزود: ما به عنوان جامعه دانشگاهی وظیفه سنگینی داریم که یک مسلمان و تحصیل‌کرده باید حداقل یکبار قرآن و نهج البلاغه را مطابق تخصص و رشته خود مطالعه و بررسی کند.

در ادامه این نشست استادان نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057127

وب گردی

وب گردی