ضرورت توسعه شبکه‌های انفاق و همدلی در میان خیران خارج از کشور

عضو هیات امنای کمیته امداد بر ضرورت توسعه شبکه‌های انفاق و همدلی در میان خیران خارج از کشور تاکید کرد و گفت: امیدواریم نیکوکاران ایرانی مقیم در کشورهای دیگر، طرح اکرام ایتام و محسنین را توسعه و ترویج دهند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسین انواری در دومین همایش تجلیل از خیرین خارج از کشور (والی مهر) گفت: هدف از برگزاری این مراسم معرفی فعالیت‌های کمیته امداد و ایجاد زمینه برای تشکیل هسته‌های نیکوکاری توسط این حامیان است.

وی افزود: نیکوکاران ایرانی مقیم در خارج از کشور می‌توانند در محل سکونت خود فعالیت‌های نیکوکارانه را توسعه دهند تا شبکه‌های انفاق ایجاد شود.

انواری با بیان اینکه نیکوکاران در کمک کردن، انفاق و احسان کردن به نیازمندان سبقت می‌گیرند گفت: کمک به نیازمندان توفیقی است که نصیب هرکسی نمی‌شود.

عضو هیات امنای کمیته امداد با عنوان اینکه دستگیری از انسان‌ها زمینه خشنودی خداوند را فراهم می‌کند گفت: امیدوارم نیکوکاران ایرانی مقیم در کشورهای دیگر طرح اکرام ایتام را توسعه و ترویج دهند.

گفتنی است؛ در این همایش ۵۰ حامی نیکوکار از ایرانیان مقیم در ۱۳ کشور حضور داشتند که این خیران از ۳۷۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد حمایت دارند. در مجموع حدود ۳۰۰ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057176

وب گردی

وب گردی