اضافه شدن 2 دستگاه اتوبوس جدید به خط شهرک دانشگاهی امیر کبیر

با پیگیری رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی2 دستگاه اتوبوس جدید به خط شهرک دانشگاهی امیر کبیر اضافه شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی اراک، با پیگیری رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر کلانشهر اراک ظهر امروز 2 دستگاه اتوبوس جدید به خط شهرک دانشگاهی امیر کبیر اضافه شد.
رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب(س) در جمع خبرنگاران در رابطه با حمل و نقل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در 5 کیلومتری شهر اراک قرار دارد و یکی از دغدغه های مهم دانشگاه آزاد اسلامی اراک حمل و نقل آسان و ایمن دانشجویان است.
حسین کلانتری رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی با بیان اینکه بیش از 11هزار دانشجو، استاد و کارمند روزانه در مسیر اراک تا شهرک دانشگاهی امیرکبیر تردد دارند، گفت: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک و قول مساعدت در خصوص رفع موانع و مشکلات خدمات شهری دانشگاه ، حمل و نقل ایمن و آسان دانشجویان و افزایش و بهبود وضعیت اتوبوس های مسیر دانشگاه امروز به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب(س) محمد کریم شفیعی شهردار ، محمدحسین فدایی رییس شورای اسلامی شهر اراک و برخی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک 2 دستگاه اتوبوس جدید و نو به ناوگان حمل و نقل دانشگاه تحویل شد.
رییس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت شهرداری و شورای شهر اراک درخواست کرد یک دستگاه اتوبوس دست دوم به دانشگاه آزاداسلامی اراک جهت ساخت آزمایشگاه سیار و ارائه خدمات به مدارس اختصاص یابد.
وی همچنین تاکید کرد در روز درخت کاری با مشارکت شهرداری تعدادی نهال در شهرک دانشگاهی غرس شود.
در ادامه محمد کریم شفیعی شهردار کلانشهر اراک گفت: در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان اراکی تعداد20دستگاه اتوبوس جدید امروز به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه شد که 2دستگاه آن به مسیر دانشگاه آزاداسلامی اراک اختصاص یافت. وی یاد آور شد از 6 دستگاه اتوبوسی که در مسیر دانشگاه آزاد تردد دارند تاکنون 4 دستگاه جدید و نو شده و 2 دستگاه دیگر نیز به روز رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057193

وب گردی

وب گردی