سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لنجان معرفی شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان در مراسمی با حضور مسئولان استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد لنجان، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه سرپرست قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان با حضور مسئولان استان اصفهان برگزار و با قدردانی از سیدحمیدرضا صادقیان سرپرست سابق این دانشگاه به پاس نزدیک به چهار سال خدمت در این دانشگاه، سیدمسعود داودی به‌عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

مدیریت دانشگاه زمینه شناسایی خلاقیت‌ها را فراهم کند

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان اصفهان در این مراسم گفت: مدیریت دانشگاه باید زمینه شناسایی خلاقیت‌ها، نوآوری، کشف استعدادها و ظرفیت‌های نیروی انسانی را فراهم کند و هنر مدیران و رؤسای دانشگاه‌ها پرورش استعدادها است و این موضوع می‌تواند موجب افزایش کارایی و بازدهی شود.

حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری تصریح کرد: باید استعدادهای استادان و دانشجویان در رشته‌های مختلف به‌خوبی شناسایی و در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی استفاده شود. شکوفاشدن استعدادها به برکت نقشه راه ترسیمی توسط رهبر معظم انقلاب، پیش‌روی دانشگاه‌ها است و مدیران دانشگاهی باید با همت مضاعف بتوانند با استفاده از شاخص‌ها به اهداف متعالی نظام دست یابند.

حجت‌الاسلام قاسم باقریان امام جمعه زرین‌شهر نیز اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی این توان را دارد که به‌عنوان خط‌شکن و سنت‌شکن در کشور حرکت کند. دانشگاه آزاد اسلامی باید یک نقشه راه برای خود تدوین و از افراد کارآمد و کیفی در مسئولیت واحدها در کنار استادان وارسته و دلسوز استفاده کند که خوشبختانه در زمان حضور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی چنین بوده است.

نقش دانشگاه‌ها در مدیریت و کنترل آسیب‌های اجتماعی

فرماندار لنجان نیز عنوان کرد: دانشگاه‌ها نقش مهمی در مدیریت و کنترل آسیب‌های اجتماعی ایفا می‌کنند و تأثیر مهمی در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان دارند.

خدامراد صالحی، استانداردسازی در تعلیم و تربیت را مهم خواند و افزود: همه باید برای رسیدن به شاخص‌های علمی تلاش کنیم تا نیرویی که تحویل جامعه داده می‌شود، دارای سواد علمی بالا باشد و در عمل بتوانند در توسعه منطقه نقش‌آفرینی کند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان قطعاً با نگاه جدید مدیریتی می‌تواند اثربخش باشد و ما نیز در رسیدن به این اهداف در کنار این مرکز پرتوان علمی خواهیم بود.

ظرفیت مناسب دانشگاه‌ آزاد اسلامی درباره گردشگری

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز مطرح کرد: دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان ظرفیت بسیار خوبی درباره گردشگری و بستر علمی آن دارند که لازم است توسط مسئولان و فعالان این حوزه به‌کار گرفته شود.

پیام نجفی شعار دانشگاه آزاد اسلامی را بر تحقق «هر دانشجو، یک تخصص، یک مهارت» دانست و ادامه داد: این شعار باید سرلوحه فعالیت‌های واحدهای دانشگاهی قرار گیرد و دوره‌های کاردانی، کار محور باشد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت ذوب‌آهن اضافه کرد: قطعاً دانشگاهی مانند لنجان می‌تواند در تحقق این تفاهم‌نامه با توجه به نزدیک‌ترین واحد استان و تعامل بسیار خوب مدیریت جدید این واحد دانشگاهی و مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن، شاهد سرعت و شتاب بیشتری باشیم و به‌زودی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این زمینه باشیم.

مدارس سما دروازه طلایی اشتغال را باز می‌کند

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان نیز اظهار کرد: ظرفیت‌های خوبی در لنجان وجود دارد که امیدواریم فرصت‌ها را برای استفاده از منابع غنیمت بشماریم. صنایع متعددی که در پیرامون این شهر هستند تأکید می‌کند که بتوانیم در توسعه مدارس آموزش عالی، دارالفنون و مدارس مهارتی گام برداریم و بتوانیم یک شعبه از مدارس دارالفنون را در شهرستان دایر کنیم.

سیدمسعود داودی ادامه داد: ورود به مدارس سما که خود دروازه طلایی اشتغال را باز می‌کند، فعال کردن فرهنگسراها و آموزش‌های کارگاهی برای اولیاء و مربیان، از دیگر اهداف دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان است.

وی با اشاره به مأموریت ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان درباره تسریع در عملیاتی کردن تفاهم‌نامه با شرکت ذوب‌آهن بیان کرد همه تلاش خود و استادان مجرب واحد و استان را در راستای رسیدن به اهداف این مأموریت انجام خواهیم بست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057196

وب گردی

وب گردی