مسئول کارگروه دانشجویی ستاد دهه فجر دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با حکم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان مسئول کارگروه دانشجویی ستاد دهه فجر منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بندرعباس، حجت‌الاسلام غلامعلی ارجمند رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با صدور حکمی احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان را به سمت مسئول کارگروه دانشجویی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به نزدیک شدن به مراسم چهل یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و داشتن پشتکار و روحیه تعهد و تلاش برای ایجاد تعامل بین سازمان‌های پویا به این سمت منصوب می‌شوید.

در آیین‌نامه تشکیل این کارگروه؛ فراهم‌سازی حضور و مشارکت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان هرمزگان در امر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ملی و انقلابی و آیین‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آشناسازی آنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی تأکید شده است.

در ادامه این آیین‌نامه تشکیل کارگروه استانی متشکل از رؤسای واحدها، دفاتر نهاد رهبری و معاونان فرهنگی دانشگاه‌های استان هرمزگان، مراکز بسیج دانشجویی، تشکل‌های اسلامی دانشجویان به همراه عناوینی از برنامه‌های کاربردی برای بهتر برگزار شدن این مراسم پیشنهادشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057199

وب گردی

وب گردی