Google Stadia دارای ویژگی‌های جدید می‌شود

گوگل برای جلب رضایت کاربران سرویس «گوگل استادیا» درصدد است ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، گوگل استادیا در زمان‌های اخیر مورد توجه کاربران قرار گرفت است با این حال برخی ویژگی‌های آن باعث واکنش کاربران شده است.

Google Stadia با ویژگی‌های جدید شما را شگفت‌زده می‌کند

بازی کردن در دستگاه‌های Mac ، Windows و Linux بهتر از سیستم عامل همراه Google عمل می‌کند. مشکل دیگر در موجود بودن بازی هایی است که از 1080p پشتیبانی و تجربه 4K را محدود می کنند.

گوگل اعلام کرد که در حال کار روی این موضوع است. Google Stadia می خواهد با ویژگی های جدید تجربه بازی در تلفن همراه را ارتقا بخشد. این برنامه در حال حاضر محدود به سری گوشی های Pixel 2 ، Pixel 3، Pixel 3a و Pixel 4 است. این واقعیت که این برنامه در دستگاه های رده متوسط نیز قابل استفاده است، نشان می دهد گوگل تلاش می کند تا برای استفاده از این برنامه دیگر نیازی به دستگاه های پرچمدار نباشد. گوگل اعلام کرد، در آینده نزدیک دستگاه های دیگر اندرویدی نیز می توانند از این سیستم استفاده کنند. پیش‌بینی می شود علاوه بر دستگاه های اندرویدی‌، دستگاه های iOS و iPadOS نیز قادر به کار با این سرویس باشند.

مقامات این شرکت اظهار داشتند که می خواهند برنامه را در هر صفحه نمایشی قابل اجرا کنند. بر اساس اخباری که به بیرون درز پیدا کرده این سرویس قبل از پایان سال 2020 از Android 11 و Android TV پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این به کمک Google Asistan ارتباط بین دستگاه ها بیشتر بهبود می یابد.

برای بهتر کار کردن Google Asistan، توسعه دهندگان بازی باید نکاتی را رعایت کنند. انتظار می رود این ویژگی نسبت به سایر ویژگی ها دیرتر منتشر شود. در مورد مشاهده ویدئوهای YouTube نیز پیشرفت‌هایی صورت گرفته است.

متأسفانه در حال حاضر از اتصال LTE پشتیبانی نمی شود. برای استفاده از برنامه باید دستگاه خود را به یک مودم WiFi و یا سیمی وصل کنید. از آنجا که مایکروسافت xCloud Beta از LTE پشتیبانی می‌کند، انتظار می‌رود گوگل نیز روی این موضوع کار کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057212

وب گردی

وب گردی