سردیس شهید مهدی باکری رونمایی شد

سردیس شهید مهدی باکری با حضور مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز رونمایی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تبریز، ظهر امروز سردیس شهید والامقام مهدی باکری با حضور سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا، رؤسای دانشگاه‌های تبریز، مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نماینده ولی فقیه در سپاه و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تبریز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز رونمایی شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در آیین رونمایی از سردیس شهید باکری گفت: با عنایات مقام معظم رهبری به دانشگاه آزاد اسلامی ، فعالیت های فرهنگی بسیاری در این دانشگاه رقم خورده است.

محمد میلادی با اشاره به قرار گرفتن سردیس شهید مهدی باکری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز افزود: قرار گرفتن این سردیس در این دانشگاه پیام غیرملموس و مفهومی دارد که نه فقط مظلومیت این شهید بزرگوار را نشان می دهد؛ بلکه روحیه ساده‌زیستی و ازخودگذشتگی این شهید فرمانده را تداعی می‌کند.در آمیخته شدن پیام مفهومی سردیس و هنرانقلاب اسلامی تأثیر بسزایی در تقویت روحیه فرهنگی دانشجویان خواهد داشت.

وی درباره برنامه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز عنوان کرد: بسیج دانشجویی این دانشگاه موضع انفعالی نخواهد داشت و از موضع تهاجمی با مراکز زر و زور و تزویر با همه شدت مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057229

وب گردی

وب گردی