تمدن اسلامی با اجرای گام دوم انقلاب بر نظم جهانی برتری می‌یابد

فرمانده سپاه عاشورا گفت: اگر گام دوم انقلاب اجرایی شود، قطعاً تمدن اسلامی بر نظم جهانی فائق خواهد آمد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تبریز، سردار عابدین خرّم در دیدار با روسای دانشگاه‌های تبریز اظهار داشت: از مدیران، روسای دانشگاه و دانشجویان با بصیرت سپاسگزاری ویژه دارم که با مدیریت خود از آشوب‌های احتمالی در فضای دانشگاه جلوگیری کردند و دانشگاه‌های تبریز در آرامش کامل به سر برد.

وی افزود: هدف گذاری دشمن این بود که در بخش اقتصادی به یک وضعیت فقیر و درمانده تبدیل شویم و چاره‌ای جز تسلیم نداشته باشیم.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه با اندیشه و عمل انقلابی از تحریم‌ها عبور می‌کنیم، گفت: البته امروز در ابعاد و شاخص‌های مختلف درحال گذر از تحریم هستیم و در این راه باید ایستادگی و تحمل‌پذیری خود را بالا ببریم.

وی لازمه‌ عبور از تحریم را عنوان کرد و گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور و رویگردانی افق دید از غرب و آمریکا دو شرط لازم برای عبور از تحریم‌ها است.

سردار خرّم به همکاری هرچه بیشتر دانشگاه و صنعت تاکیدکرد و افزود: پیشرفت علمی، اندیشه سیاسی، عمق معرفت دینی، اخلاق‌مداری رفتاری انتظارات رهبر انقلاب از جامعه دانشگاهی است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه هرکجا براساس ارزش‌مداری و تفکر انقلابی عمل کرده‌ایم، پیشرفت حاصل شده است، گفت: دو دیدگاه نظم نوین جهانی و تمدن نوین اسلامی در تقابل اقناعی هستند و اگر گام دوم انقلاب اجرایی شود قطعا تمدن اسلامی بر نظم جهانی فائق خواهد آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057248

وب گردی

وب گردی