لزوم ساخت شهرک های مسکونی سازمانی برای مرزبانان 

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه آثار تلاش مرزبانان در مرزها ملموس است بر لزوم ساخت شهرک های مسکونی برای مرزبانان و تامین اعتبار تاکید کرد. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از سایت پلیس، سردار محمدعلی نوری نژاد در آیین کلنگ زنی ساخت ساختمان‌های شماره ۲ ستاد فرماندهی مرزبانی ناجا و نمازخانه با بیان اینکه کشور امن باید مرزهایش ایمن باشد، گفت: دشمنان با توطئه، قصد ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی ایران را دارند و رویکرد دشمنان، ایجاب می‌کند مرزبانان با چشمان بیدار از مرزها مراقبت کنند تا امنیت کشور حفظ شود، البته بحمد الله آثار مطلوب آن در مرزها ملموس است.

وی افزود: همکارانی که در مرزها خدمت می‌کنند باید محل خدمت آنها ایمن و مناسب باشد و این موضوع جزء اولویت‌های مرزبانی در مناطق مرزی و عملیاتی بوده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی ادامه داد: امروز در مرزبانی دو پروژه شروع و کلنگ زنی شد که یکی از آنها ساخت نمازخانه بود که همه تلاش و هم و غم ما برای اقامه نماز کارکنان است.

سردار نوری نژاد با اشاره به کلنگ زنی ساختمان شماره ۲ ستاد فرماندهی مرزبانی، تصریح کرد: ساخت ساختمان دوم ستاد به هدایت خوب و مناسب همه رده‌ها کمک می‌کند، تلاش داریم با تامین منابع مناسب با شرایطی که هست از هر محلی شده بتوانیم ان شاء الله کمک حال مرزبانان باشیم.

وی با اشاره به ساخت شهرک‌های سازمانی و دغدغه مرزبانان در مرزها، خاطرنشان کرد: مرزبانان باید آسودگی خیال برای داشتن منازل مسکونی داشته باشند و با خیال راحت به ماموریت بپردازند، ما در زمینه خانه‌های سازمانی عقب ماندگی بسیار مفرطی داریم و منابع فعلی جوابگو نیست.

سردار نوری نژاد تأکید کرد: باید تلاش کنیم که از هر محلی و مقدوراتی به منازل سازمانی مرزبانان برسیم و امیدواریم که این مهم را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057261

وب گردی

وب گردی