مراسم افتتاحیه اعتکاف دانشجوئی خواهران در واحد یزد برگزار شد

نخستین آئین مراسم افتتاحیه اعتکاف مطالعاتی دانشجوئی خواهران در دانشگاه آزاداسلامی یزد برگزار شد. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد یزد، آئین نخستین اعتکاف دانشجویی خواهران در دانشگاه آزاد یزد هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) طی سه روز ( ۱۱تا ۱۳دی )در حال برگزاری است.

محمدرضا دهقانی اشکذری معاون فرهنگی و دانشجوئی واحد یزد اظهار کرد: آئین نخستین مراسم اعتکاف مطالعاتی دانشجویان خواهر این واحد در جوار شهدای گمنام دانشجو و در مسجد شهیدصدوقی دانشگاه آزاد اسلامی یزد طی سه روز (۱۱ تا دی۱۳) در حال برگزاری است.

دهقانی هدف از برگزاری این مراسم اعتکاف خواهران را این‌چنین عنوان کرد: اعتکاف دانشجوئی مطالعاتی فرصت بسیار غنیمتی است؛ این اعتکاف خودسازی و آمادگی بیشتر دانشجویان جهت حضوری معنوی و یادگیری فعالیت‌های تشکیلاتی و پیشرفت علمی را به همراه دارد.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام حسن زارع، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد ضمن حضور در بین دانشجویان خواهر معتکف علمی دانشگاه تصریح کرد: حضور قلبی و معنوی و با وضو بودن شما دانشجویان در انجام این چنین مراسمات مذهبی تأثیر به‌سزایی در میزان یادگیری علمی و ماندگاری مطالب در ذهن شما و در روح و روان شما خواهد داشت.

وی در ادامه تأکید ویژه بر انجام رعایت مسائل شرعی هر یک از دانشجویان خواهر در زمان اعتکاف را بسیار ضروری و مهم تلقی کرد و توفیق حضور در این مراسمات، قبل از شروع امتحانات پایان ترم را از مهم‌ترین ثمرات و برکات این طرح منحصر در استان یزد دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057269

وب گردی

وب گردی