بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند و زنده ماندنش به این خونریزیهاست. بریزید خونها را، زندگی ما دوام پیدا می کند. بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی ترسیم، و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید، دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران را می کشید. ( امام خمینی ره)

سردار دلها، سرباز مخلص امام زمان ( عج)، مالک اشتر سید علی، خار چشم جبهه نفاق و امپریالیسم، آسمانی شد. شهادتش بر روح پاک و بلندش مبارک و بر تمام دلهای داغدار تسلیت باد.

حاج قاسم خون پاک و مطهرش به دست شقی ترین انسان ها ریخته شد تا به آرزوی دیرینه اش برسد، روح ملکوتی اش پر کشید و میهمان سیدالشهدا شد تا پس از سالها مجاهدت و جان بر کفی آب طهور از دست ارباب بنوشد، در دل شب آسمانی شد تا درخت تنومند انقلاب آبیاری شود و بفرموده خمینی کبیر (ره) اسلام تایید شود و نهضت زنده شود.

آنان که از پستوهای خود در کاخ سیاه فریاد سر داده اند که " ترور با دستور ترامپ انجام شد" بدانند یک حاج قاسم را هدف گرفتتد ولی حاج قاسم ها در راهند. گمانشان این است که با رفتن حاج قاسم، خواب ربوده شده از چشمانشان در سالهای رشادت آن سردار دین و انقلاب، به چشمان منحوسشان باز می گردد ولی زهی خیال باطل که این سنگی که در چاه انداختند دودمانشان را به باد خواهد داد و به فرموده بزرگ مرد امروز جهان، امام خامنه ای (مد ظله العالی) انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.

ادامه مبارزه فرمان ولی ماست و پیروزی نهایی بشارت ایشان. پس به پا می خیزیم با عزمی جزم تر، با بصیرتی عمیق تر، با تفکری راسخ تر و به حول و قوه ی الهی تا سرنگونی کامل رژیم فروریخته اسرائیل و نابودی کاخ به ظاهر سفید آرام نخواهیم گرفت.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تسلیت شهادت سردار قلوب را به محضر امام عصر(عج) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده معزز ایشان، عموم مردم شریف و جامعه علمی کشور عرضه می دارد.

پایان پیام/

کد خبر: 1057294

وب گردی

وب گردی