عزم ملت ایران برای مقاومت در برابر سلطه جهانی محکم‌تر شد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در پیامی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: شهادت بزرگمرد عرصه جهاد فی سبیل الله، مجاهد خستگی‌ناپذیر سردار حاج قاسم سلیمانی، موجی از خشم و بهت و اندوه را در همه آزادگان و جامعه دانشگاهی کشور پدید آورد. ترور سردار نجات‌بخش منطقه از چنگال داعش توسط شیطان بزرگ بیش از پیش چهره واقعی آمریکا را بر ملا کرد.

تردیدی در وعده خداوند نداریم که پیروزی با صابران است. شهادت این سردار محبوب دلها علاوه‌ بر تحکیم عزم ملت ایران برای مقاومت در برابر سلطه جهانی، آغازی بر اخراج سلطه‌گران از منطقه خواهد بود و انتقام سختی در انتظار پدیدآورندگان این جنایت خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبری معظم انقلاب و خانواده و همرزمان آن شهید بزرگوار، اعلام می‌دارم جامعه دانشگاهی کشور همانطور که پس از شهادت دانشمندان خود از پای ننشستند و با همتی خالصانه در مسیر اعتلای کشور قدم برداشتند، این بار هم با عزمی راسخ‌تر از گذشته مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی را دنبال خواهند کرد.

پایان پیام/

کد خبر: 1057308

وب گردی

وب گردی