مجموعه های مختلف دانشگاه فرهنگیان ترور سرداران رشید اسلام را محکوم کردند

مجموعه ها و تشکل های مختلف فعال در دانشگاه فرهنگیان با صدور بیانیه های ترور سرداران و رزمندگان رشید سپاه اسلام را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و جمعی از فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت مجموعه های مختلف فعال در دانشگاه فرهنگیان در واکنش به اقدام تروریست های آمریکایی با صدور بیانیه هایی ضمن تبریک و تسلیت به امت اسلامی خواستار دادن پاسخی دندان شکن به عاملان به شهادت رساندن این غیور مردان شدند.

در همین راستا بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به شرح ذیل منتشر شد.

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ. فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ. وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

شهادت سردار بزرگ اسلام و ایران، فرمانده شجاع سپاه قدس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و تعدادی از همراهان ایشان به‌ویژه مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس، به دست آمریکای متجاوز و جنایت‌پیشه، قلوب همه ملت ایران و ملت‌های منطقه را جریحه‌دار کرد و بیش از پیش به عزم ملت بزرگ ایران و سایر ملت‌های آزاده را برای ایستادگی و مقابله در برابر زیاده‌خواهی‌های شیطان بزرگ و دفاع از ارزش‌های اسلامی، افزود.

دست جنایتکار آمریکای خونخوار بار دیگر به خون بزرگمردی از مردان صالح خدا آلوده شد و سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی که سراسر عمر شریفش را وقف مجاهدت، حراست و پاسداری از امنیت اسلام کرده بود در حمله‌ی تروریستی آمریکای سیه‌رو و سنگدل به شهادت رسید.

بی شک این جنایت هولناک که سند محکمی بر رذالت شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و حمایت بی چون و چرا از تروریست در منطقه و عراق است، به شکلی دندان شکن پاسخ داده می شود و انتقام این خون به ناحق ریخته شده از تمامی عاملین و مرتکبین گرفته خواهد شد و به فرموده مقام معظم رهبری انتقام سختی در انتظار جنایتکاران حادثه دیشب خواهد بود.

در پایان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ضمن محکومیت شدید اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سرفراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماییم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران با صدور بیانیه نسبت به این حادثه تروریستی واکنش نشان داد.

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ. فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ. وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳

شهادت هنر مردان خداست

با شنیدن خبر شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی داغ سنگینی به ملت ایران و جبهه مقاومت وارد شد که به محضر رهبر معظم انقلاب و امت عزیز حزب الله تسلیت عرض میکنیم .

همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) فرمودند : بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود؛ برهمگان مبرهن شد که منطق شما جز ترور نیست حال آنکه با این عمل خصمانه نه تنها موجب تضعیف جبهه انقلاب و مقاومت نخواهد شد، بلکه موجب همدلی بیش از پیش همه‌ی امت واحده ما خواهد بود تا باورمان به هدف مقدس، که فتح قدس شریف و نابودی رژیم اشغالگر اسرائیل و آمریکاست، محکم‌تر شود.

سردار سلیمانی نه تنها یک شخص ، بلکه باور و مکتبی تمام نشدنی است که از خون پر برکت این شهید گرانقدر، سلیمانی ها خواهد جوشید و بدانید که قطره قطره خون پاک این شهید والامقام و دیگر شهدای ترور به اقیانوس عظیمی تبدیل خواهد گردید که طومار جنایتکاران، تروریست‌ها و حامیان خبیث شان را در هم خواهد پیچید.

ما از طرف تمامی معلمان آینده این سرزمین قول خواهیم داد که از این پس در کلاس هایمان راه و رسم شهدا را تدریس کنیم و مانند سردار سلیمانی سرباز ولایت در عرصه جنگ تعلیم و تربیت باشیم.

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران

کد خبر: 1057346

وب گردی

وب گردی