همه ما قاسم سلیمانی هستیم

انجمن اسلانی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با صدور بیانیه ای تاکید کرد: همه ما و همه نیروهای جبهه مقاومت قاسم سلیمانی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در پی به شهادت رسیدن سردار رشید سپاه اسلام سرلشکر قاسم سلیمانی انجمن اسلانی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خدمت محضر مقام معظم رهبری و ملت مسلمان و انقلابی ایران و همچنین گروه های مقاومت تسلیت و تهنیت عرض میکنیم.

ایشان نماد غیرت و اسوه ی مقاومت در منطقه بودند، کسی‌که نشان داد نیروی های مسلمان انقلابی با یکپارچگی میتوانند هر نانجیبی که قصد ناامنی منطقه را داشته باشد دفع و دستشان را کوتاه کنند.

سردار برای حفظ و حراست از مرزهای کشور ،اهداف والای اسلام ،دفاع از مظلوم در برابر ظالم و تحقق جبهه مقاومت جنگید و به درجه رفیع شهادت نایل شد.

این اقدام، تجاوز آشکار آمریکای خبیث به تمامیت کشور عراق بود که در پی آن از مقامات نظامی عالی رتبه این کشور ابو المهدی المهندس نیز همراه سردار سلمیانی به شهادت نایل شده است.

ترور شخصیت های انقلابی همچون سرداران رشید اسلام در واقع نشانگر شکست آمریکا و استکبار جهانی در اجرایی کردن اهداف پلید خود در ایران و منطقه میباشد.

بی شک جبهه خثم در خود توانایی رویایی با ایشان را نمی دیند که دست به چنین جنایتی زدند، نیرو های شرور بدانند سردار سلیمانی تنها یکی از مهره های جبهه ی مقاومت بود، هماناکه مقاومت مملو از سردار سلیمانی هاست.

آمریکا و همدستان آن باید منتظر انتقام سختی از جانب ملت ایران باشند و تاوان این خون مطهر را به شدید ترین شکل ممکن بدهند.

ما دانشجویان انقلابی برای ادامه دادن راه ایشان آمادگی حضور در تمامی عرصه های مبارزه برای انتقام سردار عزیزمان را اعلام میداریم و مطیع امر رهبرمان هستیم.

این اتفاق نه تنها خللی در ادامه راه مقاومت ایجاد نمیکند بلکه از این به بعد با انرژی و انگیزه ی مضاعف تری راه سردار سلیمانی ها را ادامه میدهیم و امریکایی ها هر لحظه و هرکجا حتی از سایه ی خودشان هم باید ترس داشنه باشند .

سربازان کوچک سردار

کد خبر: 1057347

وب گردی

وب گردی