سلیمانی با خون خود به ما آموخت به دشمن اعتماد نکنیم/ وحشت در اردوگاه مستکبران

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد بیان کرد: سردار سلیمانی با خون خود به ما آموخت که نباید به دشمن اعتماد کنیم، هم اکنون اشتباه محاسباتی که دشمن در به شهادت رساندن وی داشت سبب وحشت در اردوگاه مستکبران شده است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در واکنش به ترور سرلشکر قاسم سلیمانی و جمعی از رزمندگان اسلام از سوی تروریست های آمریکایی با صدور بیانیه از این اقدام بزدلانه اعلام انزجار کرد.

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت سردار بزرگوار جبهه اسلام را به مقام معظم رهبری، امت اسلام،ملت ایران وهمچنین خانواده محترم ایشان تبریک وتسلیت عرض می کنیم.

تلاش‌های خالصانه، هوشمندانه و هدفمند شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در طول دوران خدمت دینی و انقلابی و نیز حضور وی در جبهه مقاومت در کشور های اسلامی در مبارزه با تروریسم و داعش دست پروده آمریکای جنایت کار ایشان را به نماد بین المللی مقاومت تبدیل ساخته است همچنین مقبولیت، محبوبیت و تاثیرگذاری‌های سترگ سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در بین آحاد جامعه و نیز گروه های مقاومت و کشور های اسلامی و صلابت و سربلندی وی در عرصه‌‌های مأموریتی و پیشبرد اهداف و راهبردهای دفاعی کشور و همچنین نفوذ بی سابقه تفکر انقلابی و اسلام اصیل و قدرت منطقه ای ایران به واسطه حضور ایشان در دفاع از مظلومان و شیعیان عراق و سوریه و دفاع از حریم اهل بیت(علیهم السلام)از عوامل اصلی عصبانیت دشمن و طراحی اقدام جنایتکارانه تروریستی علیه این شهید عزیز می باشد.

تلاش نظام سلطه و شیطان بزرگ،آمریکا و پدید آورندگان ترور و خشونت در مهندسی و اجرای عملیات ترور و انتقام از این فرمانده دلاور، اندیشمند و هوشمند هر چند با هدف تضعیف سرمایه‌ها و ظرفیت‌های ملت ایران در حوزه قدرت نرم صورت پذیرفت، اما با حضور گسترده امروز مردم در سراسر کشور پس از این اقدام شیطانی،نشان داد که شهادت وی نه تنها دشمن را به هدف شوم خود نرساند بلکه بیش از پیش به برافروخته‌تر شدن شعله‌های مقاومت و دشمن ستیزی و آتش خشم و نفرت ایرانیان از مستکبران عالم در راس آنها آمریکای خبیث افزود.

سران استکبار آن چنان از سردار شهید قاسم سلیمانی و شهیدابومهدی المهندس کینه شکست داعش در منطقه را در دل داشتند که بدون ذره ای تفکر به تبعات این اقدام دست به عملی نسنجیده و کودکانه که ناشی از محاسبات غلط کاخ سفید و حماقت رئیس جمهور آمریکا می باشد زدند و این ترور آنچنان رعب و وحشتی در دل سران استکبار ایجاد کرده است که دوگانگی در موضع گیری سران آمریکا به وضوح نمایان هست.

سردار سلیمانی گرچه از میان ما رخت بر بست و به خیل دوستان شهیدش پیوست اما جوانان مومن و انقلابی در بلاد اسلامی راه و هدف والای این شهید عزیز را به فراموشی نخواهند سپرد و تا آخرین قطره خون خود این راه را به سر منزل مقصود خواهند رسانید.

بی شک شهادت این سردار اسلام وخون سرخ و پیکر پاره پاره این شهید مهر تاییدی بر دشمنی آمریکا با ملت ایران می باشد و برای همیشه ی تاریخ، به ما آموخت که مذاکره با آمریکا غلط بوده و هست و اعتماد به او غلط تر.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.

کد خبر: 1057348

وب گردی

وب گردی