تصفیه حساب دانشجویی در سامانه سیدا انجام می‌‌‌‌‌‌‌شود

معاون آموزشی واحد اردبیل گفت: سامانه سیدا در درون خود سیستم‌‌‌هایی دارد که قابل اضافه کردن است. در بخش تصفیه حساب دانشجویی هم که به صورت دستی انجام می‌‌‌شود قابلیت انجام این کار در سامانه فراهم است.

بهنام بهاری معاون آموزشی واحد اردبیل در گفت‌‌‌‌و‌‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره سامانه سیدا و کاربرد آن گفت: سامانه سیدا یک سامانه آموزشی است. دانشجویان می‌‌‌توانند تمام کارهای آموزشی و دانشجویی خود را با وارد کردن کد ملی و شماره دانشجویی در این سامانه انجام دهند.

وی تشریح کرد: از جمله اموری که برای رفاه حال دانشجویان در این سامانه مشخص شده می‌‌‌توان به درخواست گواهی تحصیلی و اشتغال به تحصیل، امکانات خوابگاهی اشاره کرد.

معاون آموزشی واحد اردبیل درباره تفاوت استفاده از سامانه سیدا در واحدهای مختلف اظهار کرد: نرم‌‌‌‌‌افزار سامانه سیدا، یکسان بوده اما نحوه بروزرسانی آن متفاوت است. برخی از واحدها از نسخه قدیمی استفاده می‌‌‌کنند و برخی دیگر از نسخه‌‌‌های جدیدتر که اگر یکسان‌‌‌سازی شود، شرایط بهتری در استفاده از این سامانه ایجاد می‌‌شود.

بهاری یادآور شد: سامانه سیدا در درون خود سیستم‌‌‌هایی دارد که قابل اضافه کردن است. در بخش تصفیه حساب دانشجویی هم که به صورت دستی انجام می‌‌‌شود قابلیت انجام این کار در سامانه سیدا فراهم است. به این ترتیب، دانشجو در همین سامانه کلیه کارهای تصفیه حساب را انجام می‌‌‌‌‌‌‌دهد که این بخش در سامانه تعیین شده اما هنوز فعال نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057351

وب گردی

وب گردی