بارش برف و باران درجاده‌های 8 استان/ ترافیک سنگین در ورودی تهران

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بارش برف و باران در برخی از جاده‌های کشور ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بارش برف در محور های تیران-عسکران، داران-الیگودرز، گلپایگان-خمین و سمیرم-یاسوج در استان اصفهان، محور سقز-دیواندره در استان کردستان، محور های اراک-قم و ازنا در استان مرکزی ادامه دارد.

وی افزود: اکثر محورهای استان های بوشهر و فارس‌، محور کاشان-قم در استان اصفهان، محور دلیجان-اصفهان در استان مرکزی و محور بافت در استان کرمان بارانی است.

رحمانی گفت: در اکثر محورهای استان زنجان و محور اردبیل-سراب در استان اردبیل و محورهای همدان-سنندج، همدان-کرمانشاه و همدان-قزوین پدیده مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

ترافیک

سرهنگ رحمانی به ترافیک جاده ها اشاره کرد و گفت: در آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگین است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

سرهنگ رحمانی از شهروندان تهرانی خواست برای دریافت اخبار و اطلاعات پلیس راهور تهران بزرگ در موارد محدوده های طرح ترافیک و طرح آلودگی هوا با شماره 7-66429000 راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057358

وب گردی

وب گردی