دانشگاه آزاد کرمان سیاهپوش شد/ ساخت یادبود «سردار سلیمانی» در محوطه دانشگاه

معاون فرهنگی واحد کرمان گفت: برنامه‌‌هایی برای ساخت یادبود سردار سلیمانی در محوطه واحد کرمان داریم و درصددیم با تایید هیئت امنا و سازمان مرکزی نام دانشگاه را به سردار سلیمانی تغییر دهیم. 

حجت بابایی معاون فرهنگی واحد کرمان در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌‌‌های این واحد دانشگاهی به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: از دیروز شهر کرمان، در ماتم و عزار فرو رفته و کل شهر سیاهپوش شده و دو مراسم بزرگ در کرمان برگزار شد. دانشگاه آزاد کرمان هم با پارچه و پرچم‌‌‌‌‌‌‌‌های سیاه پوشیده شده است.

وی تشریح کرد: از امروز صبح هم در مسجد دانشگاه، برنامه‌‌‌هایی را برای بزرگداشت سردار سلیمانی داریم. فقدان و از دست دادن چنین فردی واقعا ضایعه بزرگی برای مردم کرمان و ایران است. شهید سلیمانی، سردار دل‌‌‌ها بود. او تنها یک نابعه نظامی نبود بلکه به لحاظ فردی و انسانی هم در میان ملت ایران محبوب بود.

معاون فرهنگی واحد کرمان در ادامه درباره تغییر در برنامه‌‌‌‌‌های امتحانی این واحد دانشگاهی خاطرنشان کرد: روز سه‌‌‌‌شنبه در کل شهر به مناسبت برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سلیمانی، از طرف استانداری تعطیل اعلام شده است. برنامه‌‌‌‌‌های امتحانی دانشجویان هم در فردا و پس فردا به احتمال زیاد لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

بابایی تاکید کرد: برنامه‌‌هایی هم برای ساخت یادبود سردار سلیمانی در محوطه واحد کرمان داریم و درصددیم با تایید هیئت امنا و سازمان مرکزی نام دانشگاه را به سردار سلیمانی تغییر دهیم.

وی در پایان متذکر شد: هر روز در مسجد دانشگاه، مراسم قرائت قرآن برای گرامیداشت شهید سلیمانی برگزار می‌‌‌شود و طی روزهای آینده برنامه‌‌ریزی دقیق‌‌تری در این خصوص انجام و به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057376

وب گردی

وب گردی