روحیه ایثار و شجاعت «سردار سلیمانی» را محبوب کرد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هیچ کسی در شجاعت شهید سلیمانی شکی ندارد به طوری که حتی نام او، تن دشمن را می لرزاند و به دوستان امید می داد. در واقع شجاعت و جهاد قاسم سلیمانی بر هیچکس پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، ظهر امروز در مراسم‌ بزرگداشت سپهد شهید قاسم سلیمانی که در مسجد امام علی(ع) واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت قاسم سلیمانی قابل بیان نیست و برگزاری این مراسم، صرفا عرض ارادتی به ساحت وی است.

وی افزود: در میان نعمت هایی که خداوند به ما اعطا کرده است، نعمت محبوبیت از جایگاه منحصر به فردی برخوردار است؛ اگر صاحب قدرت و ثروت باشیم اما محبوبیت نداشته باشیم، هیچ تاثیر‌گذاری بر قلوب مردم نخواهیم داشت.

شریفانی ادامه داد: آن هایی که از نعمت محبوبیت برخوردار هستند، باید به خود ببالند؛ اولین دلیل محبوبیت حاج قاسم سلیمانی، کسب مقام جهاد است که در قرآن نیز مورد تاکید قرار گرفته است. کسب مقام هجرت نیز دومین دلیل حاج قاسم سلیمانی در میان مردم بود.

شریفانی سومین دلیل محبوبیت سردار سلیمانی را شجاعت وی دانست و گفت: هیچ کسی در شجاعت شهید سلیمانی شکی ندارد به طوری که حتی نام او، تن دشمن را می لرزاند و به دوستان امید می داد. در واقع شجاعت و جهاد قاسم سلیمانی بر هیچکس پوشیده نیست.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که سردار سلیمانی سرشار از محبت امام حسین(ع) بود تصریح کرد: سردار سلیمانی اهل روضه و گریه بود و با امام حسین(ع) ارتباط قلبی داشت. این موضوع را می توانیم چهارمین دلیل محبوبیت حاج قاسم بدانیم. ادب و منش حاج قاسم سلیمانی نیز زبان زد خانواده و نزدیکان او بود.

شریفانی با اشاره به ولایتمداری حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: حاج قاسم جزو ولایتمدار‌ترین افراد روزگار بود.

وی با اشاره به اثرات شهادت قاسم سلیمانی در دنیا و منطقه تاکید کرد: در حال حاضر کشور ما وحدت و انسجام ملی نیاز دارد و شهادت حاج قاسم این وحدت و انسجام را رقم زد؛ امروز بیش از هرچیزی به نفرت از آمریکا و استکبار ستیزی نیاز داریم که شهادت وی، چهره خبیث دولت تروریست آمریکا را حتی برای مردم آمریکا آشکار کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان گفت: ما با شهادت قاسم سلیمانی در انتظار نابودی جبهه باطل را داریم تا زمینه ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) فراهم شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057405

وب گردی

وب گردی