مدرسه فوتبال باشگاه فولاد خوزستان در واحد اهواز دایر می‌شود

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با حضور در واحد اهواز از برقراری یک ارتباط خوب با دانشگاه آزاد خبر داد و این ارتباط را الگوی خوبی بین صنعت و دانشگاه در کشور خواند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با حضور در واحد اهواز و در نشستی با حضور سرپرست دفتر انتصابات و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: ما مشتاق ارتباط با دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان هستیم و در صدد تبدیل کردن این ارتباط به عنوان الگو و نمونه ای برای ارتباط بین صنعت و دانشگاه هستیم.
علی محمدی افزود: با بهره برداری از یک معدن عظیم در استان خوزستان در دهه فجر امسال و پیوستن فولاد اکسین به زیرمجموعه فولاد خوزستان، یک زنجیره کامل تولید فولاد را رقم خواهیم زد که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، می توان در حوزه های مربوطه ایفای نقش کند.
وی ادامه داد: با انعقاد تفاهم نامه، معاونین و مدیران این شرکت می توانند از امکانات و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بازدید کنند و ما هم آمادگی داریم که افراد مرتبط با تفاهم نامه از قسمت های مختلف تولیدی شرکت فولاد دیدن کنند.
مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان افزود: آینده پژوهی در صنعت فولاد ، یکی از موضوعات اساسی روز دنیاست و با توجه به بازار بسیار متلاطم فولاد، می توان با انعقاد تفاهم نامه و مشخص شدن طرح های ارزشمند توسط واحد بهپویی این شرکت، کارهای مهم تحقیقاتی در درون دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان انجام داد.
وی تصریح کرد: بومی سازی قطعات، حمایت از پایان نامه های دانشجویی، برگزاری دوره های آموزشی، ساخت قطعات فناورانه با هدف کاهش هزینه ها، بازفرآوری قطعات، اجرای رشته گرایش های کاردانی و کارشناسی، سند صلاحیت حرفه ای و برگزاری آزمون های فولاد خوزستان می تواند آغاز فرآیند ارزشمند همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان باشد.
محمدی در پایان به ظرفیت باشگاه فرهنگی و ورزشی فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت: در این زمینه می توان مدرسه فوتبال فولاد را در این دانشگاه دایر کرد و از امکانات همه جانبه آن بهره برد.
در ادامه سرپرست دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی هم در سخنانی گفت: با توجه به وجود انگیزه انقلابی و جهادی و روحیه قابل وصف و همچنین وجود ظرفیت ها و توانایی های ارزشمند در دانشگاه آزاد اسلامی، می توان نیازهای صنعت را با توجه به وجود تحریم ها، برآورده کرد.
محمد رضا مردانی افزود: با توجه به دانش فنی و زمینه های بارورسازی علم در دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین استفاده از ظرفیت ها در راستای ارتقای بهره وری و کارآمدی صنعت فولاد گام های مهمی برداشت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان هم به رویکرد جدید دانشگاه اشاره کرد و گفت: امروز، دانشگاه ما دانشگاه حل مساله است و در صدد رفع مشکلات جامعه خواهد بود.
حجت الاسلام فرج الله براتی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی درصدد عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری است، گفت: سعی شده است با معرفی توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی به صنایع، ساخت قطعات مورد نیاز صنایع را به عهده بگیریم که در این زمینه با موفقیت، توانستیم خود را به صنایع مهمی از جمله حفاری معرفی کنیم.
وی افزود: با وجود آزمایشگاه های همکار استاندارد در واحدهای اهواز و دزفول، می توانیم در این زمینه همکاری های خوبی با صنایع داشته باشیم.
استفاده مشترک از قابلیت های دو طرفه بین دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع فولاد، انجام طرح های برون دانشگاهی، ساخت قطعات، برگزاری دوره های مختلف مهارت افزایی از جمله مواردی است که در قالب یک تفاهم نامه در روزهای آینده به امضاء دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و شرکت فولاد می رسد.

پایان پیام/

کد خبر: 1057408

وب گردی

وب گردی