شهادت «سردار سلیمانی» عجز دولتمردان آمریکایی را نشان می‌دهد

مراسم میثاق دانشگاهیان دانشگاه ازاد اسلامی مشهد با حضور گسترده مسئولین ، دانشجویان، اساتید و کارکنان و جمعی از مردم شهید پرور مشهد دراین دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی مشهد، این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد، معاونین، مدیران، دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و جمعی از مردم شهید پرور مشهد بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد حضرت مهدی(عج) مجموعه فرهنگی دانشگاه ازاد اسلامی برگزار شد، حضار اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم و با آرمان های این شهید بزرگوار تجدید میثاق کردند.

سردار احمدی فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) در این مراسم در رابطه با فداکاری ها و جانفشانی های شهید قاسم سلیمانی از ابتدای انقلاب تا کنون به بیان مطالبی پرداخت.

وی افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی همیشه خود را سربازی در خدمت ولایت می دانست بنابراین مهمترین وظیفه ما این است که در ولایت مداری شبیه حاج قاسم باشیم.»

احمدی با اشاره به اینکه مانند حاج قاسم ها باید در کار کردن برای انقلاب اسلامی و آرمانهایش خستگی ناپذیر باشیم، ادامه داد: او خدمات زیادی به انقلاب کرده بود و می توانست وارد عرصه های خطر پذیر و مشقت بار نشود، ولی همیشه در خط مقدم دفاع از آرمانهای انقلاب و میهن اسلامی خویش بود.

فرمانده سابق سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه سرنوشتی غیر از شهادت برای شهید سلیمانی کم بود، گفت: شهادت، بالاترین ، عظیم ترین و با شرافت ترین سرنوشتی بود که برای حاج قاسم رقم خورد.

وی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی در عرصه و قضاوت بین المللی نه تنها هیچ نقطه مثبتی در پرونده اقتدار و قدرت و سیاست و کیاست آمریکا نیست بلکه عجز کشور آمریکا و دولتمردان آنها را نشان می دهد.

این مراسم با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه و تجید میثاق با ارمان های امام راحل (ره) و شهیدان پایان یافت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057424

وب گردی

وب گردی