زمان و مکان مقابله با آمریکا را ما تعیین می‌کنیم/ با حوصله پاسخ آمریکا را می‌دهیم

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید بدانند که ایران در پاسخگویی حتما عجله نخواهد کرد، گفت: ما حتما فکر می‌کنیم و یک برنامه‌ریزی خواهیم کرد که با حوصله پاسخ این اقدام تروریستی را در آینده به شکل کوبنده و پرقدرت بدهیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،‌ سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ابعاد جنایت رژیم تروریست آمریکا در ترور سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و همراهان ایشان در اطراف فرودگاه بغداد با بیان اینکه آمریکا به دلیل آنکه سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس را منشاء مخالفت با داعش می‌دانست دست به این جنایت زد، گفت : آمریکا با این اتفاق نقاب از چهره برداشت و به دنیا اعلام کرد که هم خودش منشا همه تروریست‌های عالم و رهبری همه تروریست‌ها عالم را به عهده دارد و هم آنها را تجهیز و پشتیبانی می‌کند و هر جا که این تروریست‌ها کم بیاورند خود او وارد میدان می‌شود.

وی افزود: آمریکایی‌ها فکر کردند اگر سردار سلیمانی و شهید ابومهدی را از سر راه بردارند جبهه مقاومت تضعیف می‌شود و می‌توانند بیشتر به مردم منطقه زور بگویند در حالی که با شهادت سردار سلیمانی تفکر و اندیشه ایشان به شکل عرضی و طولی گسترده شده و استمرار پیدا خواهد کرد.

با شهادت سردار سلیمانی تفکر و اندیشه ایشان به شکل عرضی و طولی گسترده شده و استمرار پیدا خواهد کرد

سردار شکارچی تاکید کرد: با جایگزینی مناسبی که مقام معظم رهبری انجام دادند و سردار قاآنی که کوهی از تجربه در کنار سردار سلیمانی است را به فرماندهی نیروی قدس منصوب کردند، خواهند دید که این اندیشه حتما استمرار پیدا خواهد کرد و از گذشته قوی‌تر نیز خواهد شد.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح ادامه با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها باید بدانند که ایران در پاسخگویی حتما عجله نخواهد کرد، گفت: ما حتما فکر می‌کنیم و یک برنامه‌ریزی خواهیم کرد که با حوصله پاسخ این اقدام تروریستی را در آینده به شکل کوبنده و پرقدرت بدهیم. این مسئله را آمریکا بدانند که جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در برابر این جنایت تروریستی کوتاه نخواهد آمد.

وی ادامه داد: ما هستیم که مکان و زمان و چگونگی اقدام و مقابله به مثل را تعیین خواهیم کرد و ضرب شست جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی را نشان خواهیم داد. جمهوری اسلامی با صراحت اعلام می‌کند که از جبهه مقاومت با تمام توان دفاع خواهد کرد و در مقابل نظام سلطه و در راس آن در برابر آمریکای جنایت‌کار و تروریست نه فقط دفاع و ایستادگی، بلکه از راهبردهای هجومی در قبال آمریکا استفاده خواهد کرد.

سردار شکارچی با بیان اینکه نکته‌ای که مهم است این است که مردم ما باید صبوری کنند و بدانند که ما با شهادت شهید سلیمانی تضعیف نشده‌ایم و ان‌شاالله قوی‌تر خواهیم شد، تصریح کرد: خون شهید سلیمانی در رگ‌های این ملت و جبهه مقاومت خواهد جوشید. خون شهید ابومهدی در ملت قهرمان عراق و حشد الشعبی خواهد جوشید و آمریکایی‌ها باید بساط خود را جمع کرده و از منطقه خارج شوند و اگر نه باید خسارات زیان‌باری را به تن بخرند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بدون مجوز و درخواست رسمی در عراق حضور دارند و چراغ خاموش و بدون هماهنگی مردم عراق زورگویانه وارد این کشور می‌شوند، گفت: آنها به صورت کاملا غیرقانونی عملیات جنایت‌کارانه تروریستی انجام می‌دهند و کسی که به درخواست مردم و دولت عراق به شکل قانونی در این کشور حضور دارد را در پایتخت این کشور ترور می‌کنند. آنها باید پاسخگوی مردم جهان باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057444

وب گردی

وب گردی