میثاق دانشگاهیان  واحد کرج  با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

در پی اقدام شنیع و مذبوحانه آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن سردار شجاع اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در اجتماع بزرگ میثاق با سردار شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج متشکل از استادان، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در مسجد پیامبر اعظم(ص) واحد کرج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فداکاری‌ها و دلاوری های سردار شجاع اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی، با وی میثاقی دوباره بستند.

در این اجتماع بزرگ محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با بیان گوشه ای از رشادت های مکرر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: نه تنها در ایران، عراق، لنبان، سوریه و سایر کشورهای منطقه، بلکه هرکجای این دنیا انسان آزاده ای هست امروز در فقدان این مرد بزرگ به سوگ نشسته و برای وی جایگاه ویژه ای قائل است.

وی با اشاره به حضور چشمگیر مردم کرج در مصلای این شهر، تصریح کرد: هرگاه انسانی توانست امتیازاتی همچون ساده زیستی، به مقام شهادت رسیدن، جای گرفتن در دل مردم و تاثیرگذاری در جوامع بشری را کسب کند، قطعا این امر به سبب خلوص، نیت پاک، ارتباط نزدیک با خداوند و آلوده نبودن آن شخص است و همین عوامل است که باعث می‌شود یاد فردی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی در اذهان ماندگار شود.

برهانی فر با اشاره به پشت سرنهادن مصائبی همچون رحلت حضرت امام راحل(ره)، شهادت دکتر چمران و ... در جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: درست است که این نظام مقدس با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، مردی بزرگ را از دست داد؛ اما ملت شریف ایران همچنان قوی و استوار مسیر خود را به درستی طی کرده و می کند چرا که روح پاک این شهید بزرگوار و سایر شهدای گرانقدر تاثیر خود را در جامعه اسلامی ایران و جهان برجای گذاشته است.

در ادامه این مراسم همچنین پاسدار احسان جعفری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام جواد(ع) البرز نیز ضمن سخنانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: خداوند در قرآن این وعده را به مومنین داده است که از کسانی که ظلم کرده اند، انتقام خواهد گرفت.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام جواد(ع) با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص انتقام سختی که از آمریکا گرفته خواهد شد گفت: درست است که شهادت این سردار شجاع برای ملت ایران تلخ است اما تلخ تر از آن برای دشمنان، برچیده شدن بساط ظلم و ستم آنهاست و این وعده حقی است که به زودی محقق خواهد شد.

وی در ادامه با تشریح نحوه عملکرد مذبوحانه دشمنان بویژه آمریکای جنایتکار در ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران به قدری است که هر تهمتی را که دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌زنند خود به آن اقدام می کنند.

احسان جعفری تاکید کرد: شجاعت سردار حاج قاسمی که فردی ولایت مدار بود، در مبارزه با داعش و دشمنان اسلام، محبتی در دل مردم کشورهای مختلف گذاشته است که رمز ماندگاری وی در تاریخ معاصر جهان است.

در این مراسم همچنین پس از مداحی، حاضرین نماز ظهر و عصر را به جماعت اقامه نموده و مزار شهدای گمنام واحد کرج را گلباران کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057449

وب گردی

وب گردی