ادامه مسیر مقاومت تا نابودی مظاهر استکبار جهانی

دانشگاهیان دانشگاه آزاد سمنان با حضور در مراسم میثاق با شهید قاسم سلیمانی، تاکید کردند: آنان که در پستوهای خود در کاخ سیاه فریاد سر داده‌اند ترور با دستور ترامپ انجام شد بدانند حاج قاسم‌ها در راه‌اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با حضور در مراسم میثاق با سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی ضمن محکومیت ترور این سرباز جان‌برکف توسط آمریکای جهان خوار با آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید بیعت کردند.

در این مراسم که در جوار گلزار شهدای گمنام آرمیده در خاک این واحد دانشگاهی برگزار شد. سخنرانان به بیان ویژگی‌های این سردار رشید سفرکرده به معراج پرداخته و نسبت به عواقب سخت و دامن‌گیر این اقدام کور و حماقت‌آمیز هشدار دادند.

در این مراسم که با مداحی و نوحه‌خوانی همراه بود شرکت‌کنندگان با قرائت بیانیه‌ای بر آمادگی خود برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب تأکید کردند.

در بخش از این بیانیه آمده است: سردار بزرگ و پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها، سرباز مخلص امام زمان( عج)، مالک اشتر سید علی، خار چشم جبهه نفاق و امپریالیسم، امید و عزت مسلمانان منطقه خاورمیانه، پس از سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در عرصه‌های دفاع از اسلام و انقلاب مهمان آقا اباعبدالله الحسین(ع) شد. خون پاک و مطهر حاج قاسم به دست شقی‌ترین انسان‌ها ریخته شد تا به آرزوی دیرینه‌اش برسد و بفرموده خمینی کبیر(ره) «تا اسلام تایید شود» و نهضت مقاومت زنده بماند.

آنان که از پستوهای خود در کاخ سیاه فریاد سر داده‌اند که ترور با دستور ترامپ انجام شد، بدانند یک حاج قاسم را هدف گرفتند ولی حاج قاسم‌ها در راه‌اند. گمانشان این است که با رفتن حاج قاسم، خواب ربوده شده از چشمانشان در سال‌های رشادت آن سردار دین و انقلاب، به چشمان منحوسشان باز می‌گردد ولی زهی خیال باطل که این سنگی که در چاه انداختند دودمانشان را به باد خواهد داد و به فرموده بزرگ‌مرد امروز جهان، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.

حاج قاسم ستاره درخشان جهاد، شهادت، عزت، امید و محبوب قلب‌های مسلمانان به استضعاف کشیده شده و محرومان تحت ستم ابرقدرت‌ها و سفاکان منطقه‌ای بود و با شهادتش دل‌های زیادی را آتش زد.

بی‌دلیل نیست که مقام معظم رهبری فرمودند: «شهید سلیمانی چهره‌ بین‌المللی مقاومت است و همه‌ دل‌بستگان مقاومت خونخواه اویند». دنیای استکبار و دشمنان اسلام و عزت مسلمین بدانند اگر حاج قاسم نیست، اما منطقه مقاومت پر از جوانانی است که الگویشان سلیمانی است و خروش حاج قاسم در رگ‌های جبهه مقاومت منطقه می‌جوشد و به قطع و یقین انتقام سختی را از آنان خواهد گرفت.

فقدان حاج قاسم را تسلیت می‌گوییم ازآن‌رو که ما، دیگر حاج قاسم محبوب و عزیز را نداریم و این فقدان سخت است، اما با رهبر و مقتدایمان پیمان می‌بندیم که در سنگر دانشگاه آزاد اسلامی با انگیزه‌ مضاعف به تربیت جوانان غیور و عزیزی که ادامه دهنده راه و مکتب عزت اسلام که همان مشی، تفکر و حرکت حاج قاسم عزیز بود ادامه خواهیم داد و به حول قوه الهی مسیر مقاومت پرصلابت‌تر از گذشته تا نابودی تمامی مظاهر استکبار جهانی به راهش ادامه خواهد داد.

در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان با حضور در مسجد فاطمه الزهرا(س) به اقامه نماز جماعت ظهر و عصر پرداخته و از خداوند سبحان علو درجات برای سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و پیروزی و نصرت برای مسلمانان تحت ستم در سراسر گیتی مسئلت کردند.

پایان پیام/

کد خبر: 1057452

وب گردی

وب گردی