سردار سلیمانی معمار خاورمیانه جدید است

رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل، سردار سلیمانی را معمار خاورمیانه جدید دانست که با شهادت خود سیاستهای جهان را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد اردبیل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ظهر امروز و در مراسم میثاق با سردار سلیمانی گفت: ملت و مسئولین با هر گرایش و سلیقه سیاسی با مدافعین حرم یک ارتباط قلبی دارند و قاسم سلیمانی به عنوان یک مدافع حرم فراتر از یک فرد نظامی، یک چهره محبوب در جهان اسلام بود که با مبارزات خود وحشت را در دل دشمنان افکند و اکنون با شهادت خود معمار خاورمیانه جدید و سیاست های جهان شد.

رسولی ادامه داد: ایشان مصداق بارز آیه شریفه " مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا" بود و با صداقت به پای عهدی که از جوانی با خدا بسته بود ایستاد و با شهادت عهد خود را با خدایش به پایان رساند. او با نبوغ فرماندهی خود تمام نقشه‌های استکبار مبنی‌بر خاورمیانه جدید را نقش بر آب کرد و خود معمار آن شد.

وی افزود: آن چیزی که محاسبات نظامی آمریکا را زیر سوال برده و آنها را به اشتباه انداخته، فرهنگ شهادت است. چراکه در معیار آنها شهادت جایی ندارد. آنها نمی دانند که برای ما شهادت اوج سعادت است. شهادت حرکت آفرین و شوق دهنده است و هر خونی که از شهدا میچکد شهید جدیدی را متولد و درخت انقلاب را تنومندتر می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل خاطر نشان کرد: همانطور که معتقدیم خون شهید حججی داعش را مضمحل کرد، بر این باوریم که خون سردار سلیمانی و سایر شهدای حرم نابودی آمریکا در منطقه را رقم خواهد زد و اگر آنها با پای خود منطقه را ترک نکنند با تابوت از خاورمیانه خواهند رفت.

رسولی ادامه داد: در مکتب امام حسین(ع) سردار سلیمانی های بسیاری وجود دارد و اگر در صدر اسلام امام علی(ع) فقط یک مالک اشتر داشت، در کنار امام خامنه‌ای(مدظله) هزاران سردار وجود دارد که آماده سربازی امام امت زمان خود هستند.

وی در خاتمه افزود: شهادت سردار سلیمانی، که از همه تعلقات دنیوی دست کشیده بود، غم سنگینی را بر دلهای ما نشان داده است، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب یقیناً انتقام سختی از دشمنان خواهیم گرفت و تکلیف ما مردم این است که همانند سردار سلیمانی ولایت مدار بوده و همچون یک سرباز پیرو واقعی رهبر و امام امت زمان خود باشیم و ایشان را تنها نگذاریم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1057459

وب گردی

وب گردی