بارش برف و باران در اکثر جاده های کشور/رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بارش برف و باران در اکثر جاده‌های کشور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه بارش برف در اکثر محورهای استان های اردبیل و زنجان، محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، کیاسر-سمنان، محور قزوین – همدان گردنه آوج در استان قزوین، محور کرمان – بافت در استان کرمان و محورشاهرود – آزادشهر در استان سمنان ادامه دارد.

وی به بارش باران در اکثر جاده های کشور اشاره کرد و گفت: بارش باران در اکثر محورهای استان های گیلان، اصفهان همچنین محور ساری-بهشهر در استان مازندران، محورهای مشهد- تربت حیدریه و شادمهر در استان خراسان رضوی، محورهای بیرجند- قاین و زیرکوه – نهبندان در استان خراسان جنوبی و محور حاجی آباد – سیرجان در استان هرمزگان گزارش شده است.

وی با اشاره به پدیده مه گرفتگی در جاده ها گفت: در اکثر محورهای استان های اصفهان، یزد، محور کرج – قزوین در استان البرز، محورسنندج–دیواندره در استان کردستان، ساوه – همدان در استان مرکزی همچنین محور بروجرد – اراک در استتان لرستان، ارتفاعات محورهای کرج-چالوس و هراز، محور زنجان – بیجار در استان زنجان، محور مهاباد – ارومیه در استان آذربایجان غربی و محور بجستان – گناباد در خراسان رضوی پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی به رانندگانی که قصد تردد در جاده های برف گیر و بارانی را دارند حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و وسایل گرمایشی و لباس گرم همراه داشته باشند.

وی افزود: استفاده از زنجیر چرخ برای رانندگان در محور زنجان – طارم در استان زنجان، محور سرچم – میانه در استان اردبیل، محور سمنان- فیروزکوه در استان سمنان، محور کرمان - بافت در استان کرمان شمال و محور اسالم – خلخال و سرچم - میانه در استان اردبیل الزامی است.

ترافیک

سرهنگ رحمانی به ترافیک جاده ها اشاره کرد و گفت: ترافیک در آزادراه کرج – تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه قزوین – کرج محدوده پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس سنگین است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

سرهنگ رحمانی از شهروندان تهرانی خواست برای دریافت اخبار و اطلاعات پلیس راهور تهران بزرگ در موارد محدوده های

طرح ترافیک و طرح آلودگی هوا با شماره 7-66429000 راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057479

وب گردی

وب گردی