درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در مسابقات ملی بتن

تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد مقام اول بیست و دومین همایش سالانه انجمن علمی بین المللی بتن(ACI)  شاخه ایران و کنفرانس ملی بتن و زلزله را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد نجف آباد، بیست و دومین همایش سالانه انجمن علمی بین المللی بتن در راستای ضرورت اجرای قوانین و استانداردهای ملی اجباری برای ارتقای کیفیت بتن و ساخت و سازهای بتنی بادوام مقاوم در برابرحوادث طبیعی از جمله زلزله، انفجار، آتش سوزی و سیل همسو با توسعه پایدار و منافع ملی به عنوان یک ضرورت و برای تحقق بهبود جامعه و بهزیستی جوانان امروز به سود آینده، به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

تیم دانشجویی نیکان انجمن علمی ـ پژوهشی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد متشکل از میلاد رضایی، علی مختاری، سید علیرضا قریشیان، امید امینی و میلاد توکلی به سرپرستی دکتر لیلا عادل زاده در بخش پل ساخته شده با چاپگر سه بعدی در اولین دوره از برگزاری این رشته موفق به کسب مقام نخست شد.

ارتقای دانش فنی جامعه مهندسی عمران کشور، بهبود کیفیت ساخت و سازهای بتنی، وفاداری به اخلاق حرفه‌ای و رعایت قانون و استانداردهای حوزه بتن، صنعت بتن و ساخت سازه های بتنی از مهم‌ترین اهداف برگزاری بیست و دومین همایش سالیانه انجمن علمی بین المللی بتن (ACI)شاخه ایران و کنفرانس ملی بتن و زلزله عنوان شده است.

مدیریت بحران حوادث طبیعی، ارزیابی شرایط در جهت مدیریت ریسک های مرتبط با حوادث طبیعی، بررسی شیوه نوین تعمیرات، ترمیم، بهسازی، نگهداری و مقاوم سازی لرزه ای درجهت ارتقای کیفیت سازه های بتنی و بررسی عملکرد لرزه ای سازه های بتنی از مهم‌ترین محورهای این همایش اعلام شده است.

مؤسسه ACI هر ساله کنفرانس‌های علمی بین‌المللی و میزگردهای منطقه‌ای را در سطح جهان برگزار می‌کند که در آنها، با ارائه مقالات علمی متنوع به بررسی مشکلات و مسائل شاخه‌های مؤسسه ACI در منطقه می‌پردازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057488

وب گردی

وب گردی