تربیت‌شدگان سردار سلیمانی انتقام او را به‌زودی می‌گیرند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر خطاب به دشمنان اسلام و ایران گفت: بدانید سپاه پاسداران از حاج قاسم و تربیت‌شدگان حاج قاسم پر است و انتقام او را به‌زودی خواهند گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد قائم‌شهر، حجت‌الاسلام عیسی اسماعیلی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در مراسم سوگواری شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با بیان اینکه او یک چهره بین‌المللی دارد، اظهار کرد: ده‌ها میلیون نفر در جهان منتظر انتقام خون پاکش هستند.

وی توکل به خدا و توسل به ائمه دشمن‌شناسی عملیاتی قبول خطر و برداشتن گام‌های بلند, فرماندهی در صحنه نبرد و حضور در خط مقدم, به‌کارگیری نیروهای متعهد و مقاومت با همه سلیقه‌ها, فرهنگ‌ها, ادبیات حتی عقیده‌ها, به نمایش گذاشتن شهامت, ایثار و ازخودگذشتگی و رعب و وحشت انداختن در دل دشمن را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی برشمرد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با محکوم کردن این اقدام وحشیانه استکبار جهانی گفت: انتقام سختی در ایران و جهان در انتظار عاملان این ترور است و با توجه به فرمایش رهبری معظم، امروز آمریکا در هیچ جا امنیت ندارد.

اسماعیلی شهادت را پاداش رشادت‌ها و ازخودگذشتی‌های حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: خون شهدا منشأ اثر و برکات فراوانی است و قطعاً بیشتر از حیات آنان تأثیرگذار خواهد بود.

گفتنی است, در پی شهادت سردار دل‌ها شهید مدافع حرم، شهید جبهه مقاومت و انقلاب حاج قاسم سلیمانی برحسب تأکید و دستور میرامید هادیانی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر سالن اجتماعات سایت مرکزی این واحد دانشگاهی به‌نام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057502

وب گردی

وب گردی