درخواست دانش‌آموزان برای  شرکت در تشییع سردار سلیمانی

با توجه به درخواست تعداد زیادی از خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، احتمال تعطیلی فردای مدارس پایتخت وجود دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، با توجه به جایگاه ویژه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین خانواده‌ها و دانش‌آموزان و نقش الگویی این شهید بزرگوار برای دانش‌آموزان، تعداد زیادی خانواده‌های تهرانی درخواست دارند که مدارس تهران فردا تعطیل شود تا آنها بتوانند در مراسم این سردار رشید اسلام شرکت کنند.

یش از این، آموزش و پرورش اعلام کرده که تمام امتحانات دانش‌آموزان در روزهای 16 و 17 دی، لغو شده است و با توجه به اینکه دانش‌آموزان متوسطه در روزهایی که امتحان ندارند، به مدرسه نمی‌روند عملاً این دانش‌آموزان فردا تعطیل هستند.

خانواده‌های دارای دانش‌آموز دبستانی و فرزندان آنها نیز درخواست دارند که مدارس تهران فردا تعطیل شود تا آنها نیز بتوانند در این مراسم معنوی شرکت کرده و با پیکر مطهر سردار رشید اسلام وداع کنند.

با توجه به درخواست‌های متعدد خانواده‌ها و دانش‌آموزان، احتمال می‌رود که دانش‌آموزان دبستانی هم فردا تعطیل اعلام شوند؛ امروز مدارس مشهد و سه‌شنبه مدارس کرمان تعطیل اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057503

وب گردی

وب گردی