شکایت از آمریکا یک حرکت نمایشی است

دبیر سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت: شکایت مسئولان و دستگاه دیپلماسی از آمریکا تنها یک حرکت نمایشی محسوب می‌شود؛ اما ملت همچنان خواستار انتقام سخت از آمریکا و اسرائیل است.

دانشور خدابنده‌لو در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از پیوستن به پویش‌های مردمی عضو افتخاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نقش( نیروی قدس شریف) خبر داد و گفت: پیوستن به پویش‌های مردمی-دانشجویی برای گرفتن انتقام خون سردار شهید سلیمانی کوچک ترین کاری است که دانشجویان می‌توانند در برابر رشادت‌های این سردار رشید اسلام انجام دهند.

وی با دعوت از دانشجویان، دانشگاهیان، استادان و اقشار مختلف مردم برای پیوستن به پویش‌های عضو افتخاری سپاه بیان کرد: از تمام دانشجویان و مردم برای پیوستن و ثبت نام در این پویش‌ها دعوت می‌شود؛ زیرا اولین گام برای گرفتن انتقام سخت خون سردار شهید سلیمانی از آمریکا عضویت در این پویش‌هاست.

شکایت از آمریکا یک حرکت نمادین است

خدابنده‌لو اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی را تروریستی و جنایتکارانه دانست و گفت: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و مجید تخت روانچی نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحدد و شورای امنیت این سازمان از آمریکا برای جنایات و ترور شخصیت‌های مسئول دولتی ایرانی شکایت کرده است.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: باتوجه به نفوذ آمریکا، اسرائیل و سایر کشورهای اروپایی در سازمان ملل متحد عملا شکایت از آمریکا یک حرکت نمادین، بین‌المللی و رسمی از دولت است و نباید انتظار خروجی مناسب و صحیحی را داشته باشیم.

وی با تاکید بر انتقام سخت و بزرگ از مسببان شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: شکایت مسئولان و دستگاه دپیلماسی از آمریکا تنها یک حرکت نمایشی است؛ اما ملت همچنان خواستار انتقام سخت از آمریکا و اسرائیل هستند.

سردار سلیمانی تنها قهرمان ملی ایران نبود

خدابنده‌لو با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی تنها قهرمان ملی ایران نیست، گفت: سردار سلیمانی متعلق به تمام جهان اسلام و مردم آزاده دنیا است. سردار با ریشه‌کَن کردن و نابودی داعش علاوه بر ملت ایران به تمام مسلمان و کشورهای منطقه خدمت بزرگی کرد.

مسئول سیاسی اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با اشاره به اینکه سردار سلیمانی خود را وقف جهان اسلام کرد، گفت: ملت‌های آزادی ‌خواه که در راه رسیدن به عدالت و آرمان خواهی تلاش می کنند، زندگی و افکار سردار شهید سلیمانی را سرلوحه فعالیت‌ها و اقدامات خود قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: ایران در گرفتن انتقام سخت از آمریکای جنایتکار تنها نیست و کشورها و ملت‌های جهان اسلام و خاورمیانه در این راه همراه و یاور مردم هستند.

خدابنده لو با اشاره به شخصیت مردمی سردار شهید سلیمانی عنوان کرد: سردار نه تنها در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حضور داشتند، بلکه در تمامی مشکلات از جمله سیل اخیر خوزستان با حضور در این استان، در کنار مردم بودند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه انقلاب با هدیه دادن شهید از گذشته کارآمدتر می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی از زمان پیروزی، جنگ تحمیلی و بعد از آن شهدای ارزنده‌ای را تقدیم امام زمان(عج) کرده است. در حال حاضر انقلاب به برکات این شهدا توانسته از تمام طوفان‌ها و فتنه‌ها سربلند باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دشمنان انقلاب و اسلام می‌گوییم که دانشجویان و دانشگاهیان راه سردار شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند و در این راه از هیچ تهدیدی از سوی آمریکا و گروهک‌های تروریستی نمی‌ترسند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057510

وب گردی

وب گردی