ناراحتی دانشجویان دوستدار آمریکا از یک حرکت نمادین!

برخی از دانشجویان عضو یک تشکل‌ دانشجویی خاص با مراجعه به دفتر بسیج دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه و حراست، خواستار برداشتن پرچم آمریکا از زمین شدند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز،‌ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا پس از فرمان ترور سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی،‌ در صفحه شخصی خود در توییتر عکسی از پرچم آمریکا را به نمایش گذاشت؛ اما در پاسخ به این اقدام بسیج دانشجویی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی تصویری از پرچم آمریکا را در ورودی دانشکده روی زمین قرار داد. در پی این اقدام برخی از دانشجویان که ظاهراً عضو تشکل خاصی بودند اعتراض کرده و خواستار برداشتن پرچم آمریکا از محل رفت و آمد دانشجویان شدند.

امیر حسین طیبی‌فرد مسئول بسیج دانشجویی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در مورد این اتفاقات، گفت: بسیج دانشکده ارتباطات در راستای پاسخ به توییت ترامپ اقدام به نصب پرچم آمریکا در راهروی این دانشکده کرده است.

وی ادامه داد: تعداد اندکی از دانشجویان با مراجعه با دفتر بسیج دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه و حراست خواستار برداشتن پرچم آمریکا شدند. این عده اندک مدعی هستند اقدام جنایتکارانه‌ آمریکا در به شهادت رساند سردار سلیمانی متعلق به دولت آمریکا است و ما با ملت آمریکا دشمنی نداریم.

طیبی‌فرد با بیان اینکه بسیج دانشجویی قصد ایجاد تنش در محیط علمی دانشگاه را ندارد، گفت: بسیج دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی خواستار آرامش در دانشگاه و تامل با تمامی دانشجویان است؛ اما بر حفظ خطوط قرمز، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: در این راستا بسیج دانشجویی به هیچ عنوان حاضر به برداشتن پرچم آمریکا از راه‌رو‌های دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057518

وب گردی

وب گردی