اعلام آمادگی ۱۴ هزار دانشجومعلم برای رویارویی مستقیم  با آمریکا

14 هزار نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با امضا نامه‌ای آمادگی خود را برای گرفتن انتقام سخت از مسببان ترور شهید سردار قاسم سلیمانی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، 14 هزار نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان با امضای نامه‌ای آمادگی خود را برای گرفتن انتقام سخت از مسببان ترور شهید سردار قاسم سلیمانی و در راس آن آمریکا اعلام کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: شهادت سردار پرافتخار اسلام و یاریگر مظلومان و مستضعفین جهان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، چشمانمان را پر از اشک و دلهایمان را پراز اندوه سنگین کرده است. اگر چه شهادت، آرزوی دیرین این عارف مجاهد بود؛ اما شهادت وی توسط شقی‌ترین انسان‌ها، وجودمان را مالامال از خشمی انقلابی کرده که این زخم جزء با انتقامی سخت از دژخیمان آلوده به خون مظلومان التیام نمی‌یابد.

دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در این نامه عنوان کردند: دانشجومعلمان و دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان به وصیت شهید سردار سلیمانی و با تاسی از ۱۲۰۰ شهید دانشجو معلم ضمن تجدید میثاق بر وعده تربیت نسلی انقلابی و مومن به راه اسلام، از رهبر انقلاب درخواست دارند که اسباب فراهم آمدن شرایطی برای حضورمان جهت مبارزه مستقیم و رودرو با آمریکا و رژیم جنایتکار اسرائیل را فراهم آورند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057526

وب گردی

وب گردی