سرداری شهید از جنس اخلاص/ مرا سرباز بخوانید

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: سردار سلیمانی برای همسرش می‌نویسد روی سنگ مزارم، لقب و عنوانی ننویسند و فقط از لفظ سرباز قاسم سلیمانی استفاده کنند؛ این موضوع خلوص حاج قاسم سلیمانی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام فرهادزاده در مراسم یادبود شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که امروز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی و یارانش اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب واژه‌هایی استثنایی در وصف سردار سلیمانی به‌کار بردند. در روزهای گذشته جمعیت عظیمی در شهرهای مختلف کشور و حتی دیگر کشورها به خیابان آمدند و نشان دادند تا چه اندازه، او را دوست داشتند.

وی ادامه داد: خداوند متعال وعده داده محبت افراد صالح را در دل‌ها قرار می‌دهم. علامه طباطبایی تاکید کرده خداوند، محبت فرد صالح را نه‌تنها در دل مومنان؛ بلکه در دل تمام مردم دنیا قرار می‌دهد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: استراتژیست‌ها و نظامیان خوب زیادی در دنیا بوده و هستند؛ اما حاج قاسم سلیمانی بی‌نظیر و ویژه بود.

فرهادزاده بیان کرد: پوستر زیبایی در سایت مقام معظم رهبری منتشر شد که سردار سلیمانی را در آغوش اباعبدالله، امام خمینی(ره) و هم‌رزمان شهیدش نشان می‌دهد که بسیار زیباست. خداوند در قرآن می‌فرماید انبیا را با یاد مرگ و قیامت خالص کردیم، حاج قاسم سلیمانی نیز در تمام لحظات به یاد مرگ بود.

وی افزود: سردار سلیمانی برای همسرش می‌نویسد روی سنگ مزارم، لقب و عنوانی ننویسند و فقط از لفظ سرباز قاسم سلیمانی استفاده کنند؛ این موضوع خلوص حاج قاسم سلیمانی را نشان می‌دهد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بغض خطاب به سردار سلیمانی یادآور شد: خوشا به حالت؛ دامان مادر را گرفتی. وقتی انگشترت را دیدیم، به یاد انگشت سیدالشهدا افتادیم. ما را دعا کن تا با مرگی شبیه به تو از دنیا برویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057531

وب گردی

وب گردی