شهادت سردار سلیمانی تیر آخر به راهبرد مذاکره بود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر افزایش محبوبیت سردار سلیمانی در میان مردم اظهار کرد: شهادت این سردار اسلام تیر آخر به پیکره مذاکره برای حل مسائل کشور بود.

سجاد صدیقی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: عروج آسمانی سردار اسلام منجر به محبوبیت بیشتر او در میان مردم شده و استکبارستیزی را در میان مردم افزایش داده است.

وی با تاکید بر افزایش محبوبیت سردار سلیمانی در میان مردم اظهار کرد: شهادت این سردار اسلام تیر آخر به پیکره مذاکره برای حل مسائل کشور بود و به مردم نشان داد راه حل مشکلات موجود از طریق مذاکره نیست بلکه برطرف شدن آن‌ها از گذرگاه مبارزه با استکبار و آمریکا می‌گذرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در ادامه تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی منجر به ایجاد همگرایی بیشتر در بین گروه‌های مقاومت برای ایستادگی در برابر آمریکا شده است همچنین جامعه بین‌الملل مظلومیت ایران را به وضوح مشاهده کرد.

صدیقی با اشاره به اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی چهره منفور آمریکا را بیش از پیش نشان داد خاطرنشان کرد: اقدام تلافی‌جویانه یکی از نکاتی است که باید به صورت جدی بر روی آن ایستادگی کرد، همچنین جامعه بین‌الملل را با توجه به همگرایی حاصل شده به سمت ایستادگی در برابر سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا ببریم.

وی درباره پیگیری‌های حقوقی ایران برای به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی گفت: موضع‌ حقوق متعددی را در زمان‌های مختلف داشتیم؛ اما به دلیل غفلت یا کم‌کاری دستگاه دیپلماسی آن‌ها را از دست دادیم. چنین موقعیت‌هایی اگر درست استفاده می‌شد ایران در مسائل حقوقی جامعه بین الملل، برابر آمریکا قدرتمند ظاهر می‌شد.

صدیقی تاکید کرد: اقداماتی اگر برای تلافی خون سردار قاسم سلیمانی صورت نگیرد شرایط داخل کشور پیچیده خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: فضای بین‌المللی را باید به سمتی ببریم تا ایران تمامی کشورها را برای گرفتن حق خود از آمریکا همراه کند به همین دلیل پرونده شهادت سردار سلیمانی باید در شو.رای امنیت سازمان ملل پیگیری شود با این کار بسیاری از فشارهای جهانی نیز از روی کشور برداشته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی نقطه ثقل مقاومت در نبرد نظامی بود اظهار کرد: این سردار عزیز شخصیت بی نظیری بود که در بین ملت‌های مظلومی چون یمن، عراق، سوریه و لبنان دارای محبوبیت است.

صدیقی در پایان تاکید کرد: نفوذ شخصیتی سردار شهید قاسم سلیمانی منجر به ناامن شدن منطقه برای آمریکایی‌ها خواهد شد همچنین آزادی بیشتری در انتظار کشورهای جنوب غرب آسیا است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057549

وب گردی

وب گردی