هشدار به دوستداران داخلی آمریکا؛ دست از مواضع خود بردارید

متاسفانه افرادی حامی تفکرات و دوستدار آمریکا در کشور وجود دارند که به عنوان مثال پیگیر تصویب لوایح CFT و FATF هستند. با این دسته از افراد اتمام حجت می‌کنیم که از مواضع ذلت‌بار خود دست بردارند.

علیرضا تسلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از راه‌اندازی پویش «انتقام سخت» خبر داد و گفت: مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی برای عضوگیری از دانشجویان با هدف انتقام خون سردار شهید این پویش را راه‌اندازی کرده است.

وی ادامه داد: دانشجویانی که در پویش «انتقام سخت» ثبت‌نام کردند در زمینه‌های مختلف از جمله عضویت افتخاری سپاه پاسداران و شاخه مردمی سپاه قدس یا حضور دانش‌پژوهانه در طراحی سلاح‌های راهبردی فعالیت خواهند داشت.

تسلیمی درباره راه‌های ثبت‌نام در پویش «انتقام سخت» بیان کرد: دفاتر بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی لازم برای ثبت‌نام از دانشجویان علاقه‌مند را دارند.

هشدار بسیج دانشجویی به حامیان مذاکره با آمریکا

این فعال دانشجویی اضافه کرد: متاسفانه افرادی حامی تفکرات و دوست‌دار آمریکا در کشور وجود دارند که به عنوان مثال پیگیر تصویب لوایح CFT و FATF هستند. با این دسته از افراد اتمام حجت می‌کنیم که از مواضع ذلت‌بار خود دست بردارند.

وی با اشاره به شکایت دستگاه دیپلماسی کشور از آمریکا برای ترور سردار سلیمانی به سازمان ملل متحد بیان کرد: شکایت از آمریکا به سازمان مللی که بودجه‌ و مکانش را این کشور تامین می‌کند، تنها یک حرکت نمادین و بی‌خاصیت است. نهایت اقدام سازمان ملل ابراز تاسف است که این برای ملت ایران کافی نیست.

تسلیمی با تاکید بر اینکه آمریکا باید از منطقه خارج شود، گفت: کوچک‌ترین اقدام برای انتقام گرفتن خون شهید سردار سلیمانی، بیرون راندن آمریکا از منطقه و تعطیل کردن پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای خاورمیانه است.

مسئول سیاسی مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: مردم مسلمان و آزادی‌خواه کشورهایی نظیر یمن، لبنان، عراق و جبهه مقاومت متحد جواب این اقدام آمریکا را خواهند داد و خروج آمریکا از منطقه کم‌ترین دستاورد جبهه مقاومت در شرایط کنونی است.

ایران باید انتقام سخت نظامی از آمریکا بگیرد

وی ادامه داد: همان‌گونه که آمریکا در اقدامی تروریستی و جنایتکارانه سردار سلیمانی را به شهادت رساند، ایران نیز باید در انتقامی سخت اقدامات نظامی بر علیه پایگاه‌های آمریکا در خاورمیانه و کشورهای همسایه انجام دهد.

تسلیمی با بیان اینکه از دولتمردان کشورهای همسایه یا جهان اسلام به دلیل اینکه یا آدم‌های آمریکا هستند یا وابستگی دارند، انتظاری برای همراهی در گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی نداریم، گفت: سردار سلیمانی متعلق به تمامی مستضعفان جهان است و از لحظه رسانه‌ای شدن شهادت وی دسته‌های عزاداری مردمی و خودجوش در بیشتر کشورهای مسلمان به راه افتاده و خواهان انتقام خوه سردار سلیمانی از آمریکا هستند.

مستضعفان جهان به سردار سلیمانی وفادار هستند

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر وفاداری مردم مستضعف جهان اسلامی به سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم بیان کرد: مردم مسلمان در تمامی جهان از آمریکا، کانادا، کشمیر، نیجریه، عراق،‌ لبنان عزا دارد شهادت سردار سلیمانی هستند.

وی با اشاره به صحبت‌های دختر سردار سلیمانی در خصوص اینکه چه فردی انتقام خود پدر را خواهد گرفت، گفت: افرادی که وظیفه گرفتن انتقام و خون‌خواهی شهید سردار سلیمانی را دارند از شخص رئیس جمهوری، مسئولان ارشد نظام و دولت، فرماندهان ارشد نظامی، سربازان مدافع حرم و محور مقاومت تا تک تک افراد جامعه و دانشجویان است.

تسلیمی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی دانشجویان به همراه مردم آزاده کشور وظیفه دارند علم مقاومت حاج قاسم سلیمانی را بالا نگه دارند و پیرو حقیقی راه این شهید بزرگوار باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057556

وب گردی

وب گردی