نخبگان دانشگاهی در راستای انتقام‌‌‌‌‌‌گیری از رژیم آمریکا مطالبه‌گر باشند/ لزوم تبیین مبانی محور مقاومت در کتب درسی

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نخبگان دانشگاهی باید برای انتقام گیری سخت از جنایت رژیم آمریکا مطالبه گری جدی داشته باشند.

محمود‌هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های پژوهشی و تخصصی بسیج اساتید در حوزه جبهه مقاومت اظهارکرد: یکی از اقدامات اساسی که بسیج اساتید در حوزه فعالیت‌های پژوهشی دنبال می‌کند، تمرکز بر رسالت فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جبهه مقاومت خواهد بود.

وی افزود: درواقع می خواهیم به اهمیت حضور شهید قاسم سلیمانی در منطقه و فعالیت‌های نیروهای مقاومت به صورت علمی و تخصصی بپردازیم تا مردم جامعه علاوه بر درک اهمیت این موضوع، بتوانند پاسخ گوی برخی شبهات باشند.

هاشمی ادامه داد: احصای نظام موضوعات مبتنی بر پیشران‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی از جمله اقدامات بسیج اساتید دانشگاه آزاد خواهد بود که در دل آن، محور مقاومت نیز دیده شده است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فعالیت‌های استادان انقلابی در تبیین مبانی محور مقاومت در منطقه تصریح کرد: استادان انقلابی و نخبگان دانشگاهی وظیفه دارند در راستای حذف آمریکا از منطقه غرب آسیا، از دولت‌های کشورهای غرب آسیا مطالبه گری داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نخبگان دانشگاهی باید برای انتقام گیری سخت از جنایت رژیم آمریکا مطالبه گری جدی داشته باشند؛ همچنین باید فعالیت‌های تبیینی مبنی بر رسالت سردار سلیمانی در جامعه دانشگاهی و در داخل دروس دفاع مقدس انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1057560

وب گردی

وب گردی