نامه یک نوجوان کانون اصلاح و تربیت به حاج قاسم 2 هفته قبل از شهادت

یکی از مددجویان نوجوان کانون اصلاح و تربیت دو هفته پیش، طی نامه‌ای از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درخواست کرده بود با او دیدار کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، معاونت فرهنگی قوه قضائیه اعلام کرد: یکی از مددجویان نوجوان کانون اصلاح و تربیت دو هفته پیش طی نامه‌ای از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درخواست کرده بود با او دیدار کند.

حدود دو هفته پیش بود که توسط دوستی نامه‌ای از یکی از مددجویان نوجوان کانون اصلاح و تربیت به ستاد ملی صبر رسید که در آن درخواست کرده بود شهید حاج قاسم سلیمانی را ببیند و اصرار داشت که حتما نامه به دست ایشان برسد. از طریق دوستان، نامه را تحویل دفتر سردار سلیمانی دادیم و قرار بر این شد که پاسخی از طرف ایشان به این نوجوانان عزیز برسد.

در انتها متن اصلی نامه که توسط سجاد مددجوی عزیز کانون اصلاح و تربیت نوشته شده است را می خوانیم:

«سلطان جنگ‌ها سردار قاسم سلیمانی

سلام سردار خسته نباشید

درود تمام مردم مخصوصاً نوجوان های کانون اصلاح و تربیت تهران بر شما باد! سرباز دلیری که در تمام دنیا بی نظیر است. از نظر ما در این زمانه شخصی اینگونه علی وار نیست که بتواند مثل شما بجنگد و بدون شکست خوردن به سوی دشمنان برود.

آرزوی شخصی من این است که یکی از سربازان شما باشم و بجای اینکه یک زندگی فانی و بیهوده را روز به روز تکرار کنم در کنار شما باشم تا با دشمنان ملتم ایران بجنگم و به درجه بالای شهادت برسم اما افسوس این هم مثل آرزوهای دیگر هیچوقت به واقعیت تبدیل نمی شود. با این همه من هروقت عبادت می کنم به خدای خود می گویم مثل مردم عادی نمیرم و به شهادت برسم. خیلی ها هستند که این خواسته را دارند و ان‌شاءالله تمامی جوان‌های کشورم به مقام شهادت برسند. چون باعث افتخار تمامی مردم کشور است ولی من به تمام خواسته هایم رسیده‌ام چون برایشان تلاش کردم و به این خواسته ام هم ان‌شاءالله می رسم.

نامه من و دوستانم به شیرمرد کشور این است که یک روز به دیدن نوجوانان کانون بیایند چون دیدن شما باعث می شود که ما یک روز به خدمت کشورمان دربیاییم و به جای خلاف، دزدی و ... اشتباهی که باعث شد به این جا بیاییم را جبران کنیم و اگر خدایی نکرده جنگی در کشورمان پیش آمد؛ اولین جوان‌هایی باشیم که در راه کشورمان به مقام شهادت برسیم. بازهم درود می فرستیم به سلطان قلب‌ها و جنگ‌ها. ان‌شاءالله که نامه من به دستتان برسد و به دیدن ما نوجوان های پاک دل بیایید.

خداحافظ سردار دلیر مردم کشور به امید دیدار

سجاد. د. مددجوی کانون اصلاح و تربیت تهران»

انتهای پیام/

کد خبر: 1057582

وب گردی

وب گردی